0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Технології побудови іміджів (ID:1134764)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 15
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ 3 1. Поняття іміджу та його історичні витоки 4 2. Психотехнології створення ефективного іміджу 9 3. Комунікативно-технологічні матриці побудови ефективного іміджу 12 Висновки 15 Список використаних джерел: 16  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність теми роботи. В даний час дуже важливо мати грамотно створений сприятливий імідж. Як при побудові міжособистісних відносин, так і при просуванні по кар'єрних сходах. Крім того, сприятливий імідж - запорука розвитку і процвітання організації, і її успіху в конкурентній боротьбі. Поняття імідж має безліч визначень, воно використовується вже не одну сотню років. У науці дуже давно виділився напрямок з вивчення даного поняття, яке отримало свою назву і було оформлено як наукова дисципліна в 90-х роках минулого століття. Даний напрямок було названо іміджелогії та визначено як наука подобатися людям. Сьогодні імідж - дуже багатогранне поняття, яке виконує різні функції, що має свої характерні особливості. Дані підходи обумовлені рамками таких наукових дисциплін як реклама, зв'язки з громадськістю тощо. Без грамотного іміджу важко уявити як успіх окремого індивіда, так і всесвітньо відомих корпорацій. Саме тому дана робота присвячена вивченню поняття іміджу, вивчення коренів його виникнення та використання, а також існуючих типологій іміджу, що створює актуальність теми роботи. Метою є розкриття аспектів роботи у створенні власного іміджу. Визначення мети роботи передбачає огляд таких завдань: 1. визначення поняття іміджу та його історичних витоків; 2. встановлення психотехнологій у створенні ефективного іміджу; 3. розкриття типологій іміджу.