Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми роботи. Удосконалення процесів надання послуг для комерційної діяльності стає першочерговим завданням забезпечення фінансової діяльності підприємством. Актуальність дослідження даного питання посилюється бурхливим зростанням обсягів впровадження технологій в діяльність, а також появою фахівців з обслуговування, яким керівники, в процесі подальшого поділу праці у сфері управління, передають частку своїх функцій стосовно підтримки прийняття рішень в умовах розширення видів діяльності, товарного асортименту, надання послуг.
Розвиток надання послуг відбувався на основі фундаментальних положень наукової діяльності, відображених в роботах Д.І. Блюменау, Р.С. Гіляровського та з використанням технологій, що знайшли відображення в наукових працях К.Г. Скрипкіна, М.Г. Твердохліба, М.М. Іванова. В основі організації надання послуг лежить вивчення потреб споживачів. Теоретичні і методичні проблеми вивчення таких потреб для систем підтримки прийняття рішень відображені в роботах Т.І. Алачевої, О.І. Амоші, Л.В. Балабанової, Я.Г. Берсуцького, А.П. Веревченко, О.В.Виноградової, В.В. Вітлінського, В.К. Галіцина, А. Грінберга, В.М. Геєця, В.В. Годіна, В.Я. Заруби, К.Ф. Ковальчука, С.П. Кулицького, Ю.Г. Лисенка, Б.М. Мізюка, О.В. Оліфірова, В.В. Пастухової, B.С. Пономаренка, В.М. Порохні та О.І. Пушкаря. Питання, пов'язані з формуванням і розвитком ринку послуг, широко розглянуто в роботах Г.Р. Громова, С.Ф. Лазаревої, Л.Г. Мельника. Особливої уваги потребують питання уточнення місця і ролі надання послуг в системі управління торговельним підприємством; розробки концепції сервісу та впровадження організаційно–економічного механізму надання послуг. Подальше удосконалення надання послуг для управління на торговельних підприємствах та їх об’єднаннях, прийняття ефективних управлінських рішень на різних рівнях управління залишаються актуальними завданнями економічної науки та практики.
Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних засад і аналіз надання послуг роздрібним торговельним підприємством.
Реалізація поставленої мети зумовила необхідність вирішення завдань:
1. розкриття значення надання послуг роздрібним торговельним підприємством;
2. характеристика шляхів створення сприятливих умов та стимулювання продажу товарів;
3. визначенні оцінки надання послуг в компанії «Епіцентр»;
4. характеристика комплексу обов'язкових для виконання правил обслуговування клієнтів в компанії «Епіцентр»;
5. пропозиції шляхів досягнення комерційного успіху щодо впровадження послуг на роздрібному торговельному підприємстві.
Об’єктом дослідження є організація надання послуг в компанії «Епіцентр».
Предметом дослідження є значення надання послуг для роздрібного торговельного підприємства.
Структура роботи обумовлена метою та завданнями, які розв'язуються в процесі дослідження. Курсова робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, літератури.