0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ринок послуг, особливості його комерційного забезпечення (ID:1134896)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 32
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ ………………………………………………………………………………3 Розділ 1. Формування ринку послуг у сучасних умовах 1.1. Передумови розвитку ринку послуг ………………………………..5 1.2. Класифікація послуг, їх характеристика …………………………...7 1.3. Організація і комерційне забезпечення торгівлі послугами в ринкових умовах …………………………………………...9 Розділ 2. Послуги – об’єкт комерційної діяльності підприємства на прикладі «Епіцентр К» 2.1. Організаційно-комерційна характеристика діяльності підприємства ………………………………………………..11 2.2. Методи дослідження попиту на ринку послуг …………………..14 2.3. Формування номенклатури послуг на торговельному підприємстві …………………………………………..19 2.4. Характеристика процесу організації надання і розподілу послуг торговельним підприємством …………………………………20 2.5. Оцінка показників конкурентоспроможності торговельного підприємства та послуг, які воно надає …………….24 Розділ 3. Аналіз соціально-економічної ефективності та діяльності підприємства у сфері надання та розподілу послуг …………………....27 Висновки ………………………………………………………………………...30 Список використаних джерел ………………………………………………….32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми роботи. Удосконалення процесів надання послуг для комерційної діяльності стає першочерговим завданням забезпечення фінансової діяльності підприємством. Актуальність дослідження даного питання посилюється бурхливим зростанням обсягів впровадження технологій в діяльність, а також появою фахівців з обслуговування, яким керівники, в процесі подальшого поділу праці у сфері управління, передають частку своїх функцій стосовно підтримки прийняття рішень в умовах розширення видів діяльності, товарного асортименту, надання послуг. Розвиток надання послуг відбувався на основі фундаментальних положень наукової діяльності, відображених в роботах Д.І. Блюменау, Р.С. Гіляровського та з використанням технологій, що знайшли відображення в наукових працях К.Г. Скрипкіна, М.Г. Твердохліба, М.М. Іванова. В основі організації надання послуг лежить вивчення потреб споживачів. Теоретичні і методичні проблеми вивчення таких потреб для систем підтримки прийняття рішень відображені в роботах Т.І. Алачевої, О.І. Амоші, Л.В. Балабанової, Я.Г. Берсуцького, А.П. Веревченко, О.В.Виноградової, В.В. Вітлінського, В.К. Галіцина, А. Грінберга, В.М. Геєця, В.В. Годіна, В.Я. Заруби, К.Ф. Ковальчука, С.П. Кулицького, Ю.Г. Лисенка, Б.М. Мізюка, О.В. Оліфірова, В.В. Пастухової, B.С. Пономаренка, В.М. Порохні та О.І. Пушкаря. Питання, пов'язані з формуванням і розвитком ринку послуг, широко розглянуто в роботах Г.Р. Громова, С.Ф. Лазаревої, Л.Г. Мельника. Особливої уваги потребують питання уточнення місця і ролі надання послуг в системі управління торговельним підприємством; розробки концепції сервісу та впровадження організаційно–економічного механізму надання послуг. Подальше удосконалення надання послуг для управління на торговельних підприємствах та їх об’єднаннях, прийняття ефективних управлінських рішень на різних рівнях управління залишаються актуальними завданнями економічної науки та практики. Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних засад і аналіз надання послуг роздрібним торговельним підприємством. Реалізація поставленої мети зумовила необхідність вирішення завдань: 1. розкриття значення надання послуг роздрібним торговельним підприємством; 2. характеристика шляхів створення сприятливих умов та стимулювання продажу товарів; 3. визначенні оцінки надання послуг в компанії «Епіцентр»; 4. характеристика комплексу обов'язкових для виконання правил обслуговування клієнтів в компанії «Епіцентр»; 5. пропозиції шляхів досягнення комерційного успіху щодо впровадження послуг на роздрібному торговельному підприємстві. Об’єктом дослідження є організація надання послуг в компанії «Епіцентр». Предметом дослідження є значення надання послуг для роздрібного торговельного підприємства. Структура роботи обумовлена метою та завданнями, які розв'язуються в процесі дослідження. Курсова робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, літератури.