Співвідношення творчості й професіоналізму в процесі становлення професійної діяльності особистості (ID:1136689)
Зміст
ЗМІСТ
Вступ….………………………………………………………………………………3
Розділ І. Теоретико-методологічний аналіз основних підходів до вивчення особливостей становлення професіоналізму особистості
1.1.Особливості розуміння поняття професіоналізм в психологічній науці...….5
1.2. Специфіка поглядів на становлення професіоналізму особистості у вітчизняній психології……………...……………………………………………….9
1.3. Специфіка поглядів на становлення професіоналізму особистості у зарубіжній психології………….…………………………………………………...13
Висновки до розділу І
Розділ ІІ. Етапи та психологічні чинники становлення професіоналізму особистості
2.1. Основні етапи становлення професіоналізму особистості.…… …………...19
2.2. Психологічні чинники становлення професіоналізму особистості... ……...23
Висновки до розділу ІІ
Розділ ІІІ. Роль творчості в становленні професіоналізму особистості
3.1. Творча активність як елемент процесу становлення та розвитку професіоналізму особистості……………………………………………….. …….26
3.2. Взаємозв`язок між творчою активністю та психологічною особистості до інноваційної діяльності в професійній сфері..…… ……………………………...29
Висновки до розділу ІІІ
Висновки..…………………………………………………………………………...34
Список використаних джерел…...………………………………………………...37
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність. В умовах інтенсивного розвитку суспільства і держави вагомого значення набуває проблема формування інтелектуальної, духовно і морально зрілої особистості, конкурентоспроможної, здатної до самореалізації в соціумі і проектування свого життя. Це зумовлює необхідність нового підходу до системи виховання в галузі освіти, розробок і впровадження нових педагогічних технологій, активізації ролі органів учнівського шкільного самоврядування, що сприятиме цілісному, гармонійному розвитку особистості учня, його самореалізації, ґрунтовному духовно-креативному розумінню природної соціальної дійсності, психолого - соціальному зростанню.
Головними завданнями освіти в Україні є виховання громадянина України, формування соціально зрілої, працелюбної, творчої особистості, якій притаманно почуття власної гідності, повага до прав і свобод людини, свідоме ставлення до обов’язків людини і громадянина, гордість за свою Батьківщину, здатність до само розуміння і самовдосконалення, активної участі у соціальному житті країни. У формуванні означених важливих якостей, розвитку соціальної компетентності, вихованні особистості громадянина сучасної демократичної держави важливе місце займає середовище - все те, що оточує дитину від народження до кінця життя, починаючи з сім’ї, шкільного оточення і завершуючи середовищем соціальним, у якому вона народжується і яке створює умови для її розвитку і виховання.[2,c.35]
Дослідження професіоналізму особистості є одним із провідних напрямів в сучасній психологічній науці, особливо вітчизняній. В останні десятиліття спостерігається сплеск інтересу науковців до особистості фахівця як цілісної психологічної системи, здатної до самореалізації та набуття професіоналізму в різноманітних умовах.
Об’єктом дослідження є процес становлення професіоналізму особистості.
Предметом дослідження виступили особливості взаємозв’язку між творчістю та становленням професіоналізму особистості.
Метою даного дослідження є визначення ролі творчості в становленні професіоналізму особистості.
Для досягнення поставленої мети нами було визначено наступні завдання дослідження:
1. Провести теоретико-методологічний аналіз основних підходів вітчизняних та зарубіжних психологів до вивчення особливостей становлення професіоналізму особистості та зробити їх порівняльний аналіз.
2. Проаналізувати основні етапи та визначити психологічні чинники становлення професіоналізму особистості
3. Визначити роль творчості в становленні професіоналізму особистості
Для досягнення дослідницьких цілей та завдань нами було використано наступні методи: метод теоретико-методологічного аналізу, метод критичного аналізу, метод узагальнення, метод систематизації досліджуваної проблеми на основі осмислення першоджерел.
Перспективи подальших досліджень: розробка акмеологічної ієрархії рівнів формування особистісної і професійної зрілості фахівця сфери „людина – людина ”.
Структура роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків до кожного розділу і загальних висновків, переліку використаних джерел (… вітчизняних і … зарубіжних) та .. додатків. Загальний обсяг роботи – … сторінок.
Інші роботи з даної категорії: