СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з практики (ID:1260358)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Інше
Сторінок: 25
Рік виконання: 2024
Вартість: 230
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ……………………………………………………………………...…2 1. Організаційно-економічна характеристика підприємства та обов’язки під час проходження практики………………...…………...8 Помічник бурильника експлуатаційного та розвідувального буріння свердловин на нафту й газ (перший)………………………………….…11 Помічник бурильника експлуатаційного та розвідувального буріння свердловин під час електробуріння…………………………………………….13 Охорона праці на підприємстві………………………………………….14 Висновки………………………………………………………………..…21 Список використаної літератури………………………………...………24 Додатки до звіту…………………………………………………………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Практика здобувачів вищої освіти є невід’ємною складовою частиною освітнього процесу підготовки здобувачів в Університеті, що забезпечує здобуття компетентностей, визначених законодавством, освітніми програмами, набуття студентами професійних навичок і вмінь у сфері їх майбутньої професії. Вона є завершенням підготовки випускника університету як необхідної передумови його професійного становлення. Практика є завершенням підготовки випускника університету як необхідної передумови його професійного становлення. Метою виробничої практики є ознайомлення студентів зі специфікою майбутнього фаху, отримання ними первинних професійних умінь із загально-професійних та спеціальних навчальних дисциплін. Метою практичної підготовки здобувачів є закріплення знань, одержаних у процесі навчання, оволодіння навичками, вміннями та засобами організації та здійснення майбутньої професійної діяльності у сфері управління персоналом, формування професійного вміння приймати самостійні рішення в управлінських ситуаціях щодо добору, розвитку та ефективного використання персоналу. Практика є першим кроком психологічної і професійної адаптації студента до виробництва. Виробнича практика дає можливість студентові вирішувати завдання, які покладені на виробничий персонал, нести відповідальність за роботу, що виконується, відчути себе учасником виробництва. Вивчення сучасних процесів, що відбуваються на планеті, дозволяє зрозуміти геологічні процеси, які відбувалися в далекому минулому. Наша Земля постійно змінюється. Деякі процеси відбуваються дуже швидко, наприклад землетрус, вулканічна діяльність, зсуви, селі і т. д. Але більшість процесів в геології відбувається дуже повільно (процеси осадко накопичення). Протягом життя однієї людини вони майже непомітні. Але сучасні точні геодезичні, супутникові методи вимірювань дозволили встановити, що район Великих озер в США і в Канаді в даний час піднімається. Такий же підйом відчуває Ботанічний затока на території Швеції. Навпаки, східне узбережжя Англії відчуває повільне опускання і поступово затоплюється. В даний час ми знаємо про будову Землі до глибини 12 з гаком кілометрів завдяки надглибокої свердловини на Кольському півострові. За розплавленою вулканічною лавою ми можемо судити про глибини до 120 км. А про ще більш глибоку будову Землі ми можемо тільки здогадуватися завдяки геофізичним способам дослідження і уламків метеоритів. Крім вивчення геологічних процесів, великий інформативний обсяг несе вивчення мінералів, гірських порід і домішок в них. Цим займаються такі підрозділи геології, як мінералогія, петрографія і геохімія. Вивченням історичних закономірностей Землі займається історична геологія. А вивченням стародавніх тварин і рослин займається палеонтологія. Геофізика дозволяє вивчати Землю за допомогою сучасних методів і обладнання. Структурна геологія вивчає різні форми залягання в земній корі гірських порід. Геотектоніка займається вивченням глобальної будови Землі, а також що відбуваються в ній рухами і різними деформаціями. Мінералогія займається вивченням мінералів. Мінерали складають гірські породи, вивченням яких займається петрографія. Для геологічних досліджень використовуються свердловини, шурфи, кар'єри, шахти і природні відслонення. З порід відбирають зразки, які досліджують в лабораторних умовах. Спеціальний розділ геології, інженерна геологія, використовується в будівництві, в сільському господарстві, у військовій справі і при проектуванні інженерних споруд. Цей розділ геології вивчає, як геологічне середовище впливає на різні інженерні об'єкти. Для цього розвідувальні свердловини буряться, проводяться випробування ґрунтів методами зондування і штампами. В лабораторіях визначаються фізико-механічні параметри ґрунтів, хімічний склад грунтових вод. Виявляються відбуваються інженерно-геологічні процеси, також розробляються рекомендації щодо захисту від них. В інженерній геології часто можуть використовуватися геофізичні способи досліджень. Спочатку проводиться геодезична зйомка місцевості, проводиться геодезична прив'язка об'єктів, інженерних виробок, складається топоплан ділянки. Спеціаліст в галузі агрономії повинен знати і розуміти основні закономірності розвитку земної кори. Адже без цього він не зможе свідомо засвоїти ряд необхідних для нього біологічних та спеціальних дисциплін. Особливе значення для підготовки агрономів мають мінералогія, петрографія, геоморфологія, геохімія, біогеохімія, динамічна і четвертична геологія. Ми звикли з словом "геолог" пов'язувати професію людей, які шукають корисні копалини. Дійсно, головна мета класичної геології – пошуки, розвідка і добуток корисних копалин. На це переважно і направлені кінцеві результати польових і лабораторних досліджень спеціалістів усіх галузей геологічної науки. Геологи забезпечують різні види промисловості рудами усіх металів (в тому числі і благородними), вугіллям, нафтою, газом, нерудною сировиною, дорогоцінними каменями. Коли дають економічну характеристику будь-якій країні, то в числі основних показників називають її корисні копалини. І часто між їх кількістю і могутністю держави існує пряма залежність. З історії відомо багато прикладів, коли основною метою загарбницьких війн було завоювання земель, що багаті на корисні копалини. З Африканського континенту, Південно-Східної Азії, Південної Америки і Аравійського півострова за низькі ціни вибирають багаті родовища золота, алмазів, нафти, урану, міді, алюмінію, олова та інших корисних копалин. Суспільство ХХІ століття стикається з безпрецедентними викликами у забезпеченні потреб у ресурсах населення, чисельність якого зростає і яке прагне до підвищення рівня життя, в той же час навчаючись жити в гармонії з природою на нашій планеті. Забезпечення кваліфікованою геологічною робочою силою та гарною дослідницькою базою допоможе підготувати нас до вирішення цих проблем, і дуже важливо, якщо Європа буде конкурентоспроможною на міжнародному рівні. Геологія є життєво важливою для життя людей. У більшості європейських країн вона не є основним предметом у шкільній програмі або взагалі не викладається у більшості шкіл. Тому дуже важливо, щоб молоді люди вивчали ключові процеси і етапи розвитку Землі під час опанування основних наукових дисциплін (хімії, фізики, біології та географії), щоб вони стали добре інформованими громадянами ХХІ століття, які готові брати участь у дебатах про глобальні проблеми, що стоять перед людством. Навчальна програма європейських шкіл повинна це відображати. Базовий рівень шкільних знань наук про Землю необхідний і для стимулювання нового покоління геологів, які відіграватимуть фундаментальну роль у вирішенні сучасних проблем. Кваліфіковані поради у виборі майбутньої професії надзвичайно важливі для того, щоб учні знали про широкий діапазон спеціальностей в геології та розуміли, які предмети для вивчення вони обиратимуть на кожному етапі їх шкільної освіти, і, згодом, в університеті.