0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання деревини в авіабудуванні (ID:211140)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Інше
Сторінок: 19
Рік виконання: 2016
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ ……………………………………………………………….………. 3 Використання деревини в авіабудуванні ………………………………. 5 Висновок …………………………………………………………………...17 Список літератури …………………………………………………………19
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Основним матеріалом, з якого робили літаки, було дерево. Потім його обтягували полотном, а останнє покривали лаком, щоб забезпечити вологостійкість обшивки. Деревину слід застосовувати в тому випадку, коли найбільш суттєвими є питання дешевизни літака і простоти ремонту, а зусилля, що виникають в елементах конструкції, невеликі. Такий стан зазвичай має місце у літаків початкового навчання, спортивних, зв'язку або особистого користування. Польотна вага таких літаків не перевищує двох тонн. За схемою вони являють собою біплан, або підкісний високо-план або парасоль з полотняною обшивкою. Малі зусилля в елементах конструкції літаків подібних схем і малі ваги не тільки дозволяють з успіхом застосувати деревину, але навіть призводить до деякого зниження ваги конструкції. Справа в тому, що з виробничо - експлуатаційних міркувань, а також через втрату стійкості, у таких літаків довелося б застосовувати більш товстий листовий дюраль (або сталь). Якщо ж зусилля в елементах конструкції літака великі ( наприклад, в лонжеронах крил винищувача), то застосування деревини для таких деталей призводить до їх перенавантаження. Заміна, у подібних літаків, дерев'яних лонжеронів металевими призводить до значного зниження ваги крил. За американськими і німецькими даними, за інших рівних умов, цільно- дюралевий літак, приблизно, в 3-3,5 рази дорожче дерев'яного або літака змішаної конструкції з фюзеляжем із сталевих труб. Більшість бойових літаків в даний час прозводяться металевими, але, як показав досвід другої світової війни, слід, поряд з суцільнометалевими винищувачами і швидкісними легкими бомбардувальниками, будувати їх також дерев'яними, або змішаної конструкції. Прикладом служить успішний досвід будівництва та експлуатації, у Великій Вітчизняній війні, радянських винищувачів Лавочкіна, Яковлєва, а у англійців швидкісного бомбардувальника «Де- Хевілле'нд Москито», що будувався в Канаді. Труднощі в постачанні літакових заводів дуралюмина і можливість випуску додаткової кількості бойових літаків, шляхом використання деревної промисловості - визначили подібне рішення. Труднощі точного дотримання, розмірів при виготовленні деталей ускладнюють застосування деревини для масово - серійного виробництва і погіршують взаємозамінність дерев'яних деталей літака в порівнянні з металевими. З іншого боку, деревина дозволяє здійснити досить гладку, без хвилястості і швів, поверхню, що дуже важливо для аеродинаміки швидкісних літаків. На підтвердження останнього положення можна послатися на англійську двомоторний винищувач супроводу «Де-Хевілленд Хорнет», побудований з дерева, «шаруватої конструкції і показав максимальну швидкість в 760 км / год при двох моторах «Роллс- Ройс Мерлін» 130 і 131 з максимальною потужністю по 2030 л.с.