066 005 53 74
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Працюємо
без вихідних!
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Винний туризм Німеччини (ID:211148)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Інше
Сторінок: 17
Рік виконання: 2016
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 1. Історія німецької виноградної лози 4 2. Країна Рислінгу 5 3. Огляд 13 регіонів виноробства Німеччини 6 4. Liebfraumilch - вино, яке німці не п’ють 10 5. Міттельрейн: виноградники скорочуються, туризм зростає 12 Висновок 16 Список використаних джерел 17
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Винний туризм – спеціалізований вид туризму, що має на меті дегустацію, споживання, купівлю вина безпосередньо у виробника. Винний туризм включає в себе:  відвідування плантацій виноградників;  дегустаційних залів та підвалів;  ресторанів, що пропонують послуги дегустації вина;  відвідування винних фестивалів;  відвідування інших спеціалізованих заходів. Чому винний туризм набуває особливу актуальність? По-перше, винний туризм – «розкручений» туристичний тренд (завдяки не тільки виробникам вина, але і виробникам турпродукту). Досвід багатьох країн показує, що пік відвідувань винних маршрутів припадає на осінь. Тому є об'єктивні причини: час збирання винограду і свята, присвячені новому виноробного сезону. По-друге, час, що виділяються людьми на свій відпочинок, скорочується, тому туристи шукають туристський продукт, який дає максимум вражень у мінімальний відрізок часу. За повідомленнями німецьких інформаційних агентств популярність винного туризму продовжує зростати. Головна мета моєї роботи: розглянути та проаналізувати специфічні умови функціонування та сталого розвитку винного туризму Німеччини. Перспективи відносно можливості функціонування «винного туризму» у своїх публікаціях висвітлювали Майкл Холл, Нікі Месіонос, Ліз Шарплез, Ричард Мітчелл, Дональд Гете. Але запропоновані підходи вище названих авторів не повністю торкаються специфіки розвитку винного туризму як нового туристичного продукту. Об’єктом дослідження данної роботи є виноробні регіони Німеччини та їхній потенціал для розвитку винного туризму.
Інші роботи з даної категорії: