0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

АНАЛІЗ ЕТАПІВ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ПОСЛУГ НА РИНКУ (ID:212518)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Інше
Сторінок: 4
Рік виконання: 2015
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Постановка проблеми. Концепцію життєвого циклу товару започаткував Т. Левіт у 1965 році [1]. Згідно з нею, будь-який товар існує на ринку деякий час, поки його не витіснить інший товар, який може краще задовольнити потребу споживача або бути дешевшим. Проблема життєвого циклу послуг не вивчалася так глибоко і якісно, як проблема життєвого циклу товару (ЖЦТ). Як наслідок - більшість підприємців застосовують методи управління ЖЦТ у незміненому вигляді до управління життєвим циклом послуг. Постановка цілей. Досліджуючи формування життєвих циклів, зокрема для послуг, у даній статті передбачено вирішити такі завдання: - теоретично обґрунтувати розбіжність життєвого циклу товару і сервісних послуг; - виділити основні етапи життєвого циклу послуг на ринку; - визначити завдання служби сервісу на різних етапах життєвого циклу.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: