Маркетингова інформаційна система туристичного підприємства (ID:239812)
Зміст
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність, структура та характеристика складових
елементів маркетингової системи підприємства 5
1.2. Джерела зовнішньої та внутрішньої інформації
туристичного підприємства 8
1.3. Методи збору та систематизації маркетингової
інформації туристичного підприємства 12
2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
СИСТЕМИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ІЛІТАШ-ТУР 17
2.1. Управлінська характеристика та аналіз маркетингової
діяльності туристичного підприємства Іліташ-тур 17
2.2. Оцінка елементів МІС туристичного підприємства Іліташ-тур 23
3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ
МІС ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ІЛІТАШ-ТУР 30
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
ДОДАТКИ
Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua
Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Зразок роботи
Чкан А.С. під МІС розуміє сукупність процедур і методів, призначених для регулювання планомірного збору, аналізу і розподілу інформації для підготовки та прийняття маркетингових рішень [19, с.282].
Вчена Бобкова А.М. вважає, що: «МІС – це сукупність(єдиний комплекс) персоналу, обладнання, процедур і методів, що призначена для збору, обробки, аналізу і розподілу у встановлений час достовірної інформації, необхідної для підготовки і прийняття маркетингових рішень» [3, c.60].
На думку Непорожнього Ю.Ю., МІС або система маркетингової інформації є сукупністю інформаційних процесів для задоволення потреби в інформації різних рівнів прийняття маркетингових рішень[12]. Потрібно зазначити, що в такому підході і трактуванні поняття«маркетингова інформаційна система» ототожнюється із «системою маркетингової інформації», що в науковій літературі зустрічається досить часто. Так Коломієць Г.М. вважає, що система маркетингової інформації – це постійно діюча система взаємодії людей, технічних засобів та методичних способів для планування, одержання й обробки інформації, спрямованої на успішне виконання поставлених завдань[9]. Кальченко О.М. стверджує, що: «система маркетингової інформації – постійно діюча система взаємозв’язку людей, обладнання і методичних прийомів, призначених для збору, класифікації, аналізу, оцінки і розподілу актуальної, своєчасної і точної інформації для використання її керівниками сфери маркетингу з метою удосконалення планування, перетворення в життя і контролю за виконанням маркетингових заходів» [6].
МІС на підприємстві повинна будуватися на певних принципах. До основних з них, як відзначає Баран Р.Я., можна віднести[2]: визначення основних вимог до складу інформації залежно від її характеру та цілеспрямованості; розробка системи зберігання, використання та видачі інформації як в централізованому, так і децентралізованому управлінні;
Інші роботи з даної категорії: