0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості засвоєння природничого матеріалу розумово відсталими учнями (ID:239819)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 31
Рік виконання: 2018
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ УЧНІВ ТА ЇХ ВПЛИВ НА СПРИЙНЯТТЯ ПРИРОДНИЧОГО МАТЕРІАЛУ 5 1.1. Історичний аспект досліджень особливостей сприйняття природничого матеріалу розумово відсталими учнями 5 1.2. Особливості психологічного розвитку при різних ступенях розумової відсталості 8 1.3.Уявлення розумово відсталої дитини про природу 10 2. ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ ПРИРОДНИЧОГО МАТЕРІАЛУ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИМИ УЧНЯМИ 14 2.1. Етапи формування знань з природознавства у розумово відсталих учнів 14 2.2. Засвоєння природничих понять розумово відсталими учнями 17 2.3. Організаційні форми навчання природознавства для розумово відсталих учнів 19 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОРЕКЦІЙНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ УСУНЕННЯ ПРОБЛЕМ ПРИРОДОЗНАВЧОГО ЗАСВОЄННЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ УЧНІВ 21 3.1. Дидактична гра в корекційно-виховному процесі 21 3.2. Екскурсія як корекційний засіб збагачення уявлень про природу у розумово відсталих школярів 24 ВИСНОВОК 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29 Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вивчення природознавства передбачає передусім забезпечення якісного засвоєння учнями навчального матеріалу з метою практичної реалізації цих знань для вирішення навчальних та життєвих проблем, для роз¬ширення та поглиблення свого пізнавального досвіду. Одним із напрямків підвищення ефективності навчання природознавству розумово відсталих учнів є поетапне формування природничих знань (уявлень та понять). Етапність формування в учнів природ¬ничих знань передбачає: 1) мотиваційну та текстову підготовку до засвоєння природ¬ничого поняття; 2) організацію чуттєвого пізнання оз¬нак, властивостей предметів або явищ, фор¬мування уявлень про них або актуалізацію раніше сформованих уявлень; 3) організацію розумової діяльності, спрямованої на виділення істотних ознак; 4) забезпечення узагальнення, вербалізацію суті об'єкта, позначення його відпо¬відним терміном; 5) введення сформованого поняття в систему природничих понять. Варто розкрити суть кожного етапу форму¬вання природничого поняття: 1. Мотиваційна й текстова підго¬товка до засвоєння природничого поняття. Завданням цього етапу є забезпечення сталої мотивації учнів до уроків природо¬знавства[16, c.25]. Формування позитивного емоцій¬ного ставлення до навчання забезпечується використанням у навчальному процесі цікавих фактів, яскравих прикладів інфор¬мації, що відповідає потребам та інтересам учнів (рис 2.1). Емоційне переживання учнів викликає все нове, яскраве, незвичне, цікаве, насичене живими образами. Зацікавлення розумово відсталих учнів змістом навчального мате¬ріалу потребує систематичності в роботі вчи¬теля, адже важливо не тільки викликати спалах позитивних емоцій, а й дбати, щоб він не згас.