0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ (ID:239822)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 69
Рік виконання: 2018
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Поняття комерції та її види 6 1.2. Електрона комерція: поняття, роль, значення, принципи 13 1.3. Методи розвитку електронної комерції вітчизняних підприємств 19 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКУ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УКРАЇНІ ТА СВІТІ 25 2.1. Ефективність використання електронної комерції в світі 25 2.2. Ринок електронної комерції в Україні 30 2.3. Особливості розвитку електронної комерції вітчизняних підприємств........................................................................................................... 36 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УКРАЇНІ 42 3.1. Методика розвитку електронної комерції 42 3.2. Шляхи вдосконалення електронної комерції в Україні 55 ВИСНОВКИ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 61 ДОДАТКИ 65 Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Оцінки експертів свідчать, що показники українського ринку інтернет - торгівлі зростають: минулого 2017 року товарообіг товарів і послуг електронної комерції підвищився на 30% і на даний час становить приблизно 50 мільярдів гривень. У 2018 році позитивна динаміка збережеться і товарооборот в електронній комерції складатиме 65 млрд грн. Цікавим буде розглянути позиції України на світовому ринку електронної комерції (рис. 2.5.) Рис.2.5. Позиції України в міжнародних рейтингах онлайн-торгівлі [13, c.169] З вище поданої таблиці бачимо, що за досліджуваний період Україна показала досить високий рівень за рейтингом Світового Банку «Ведення бізнесу», трохи нижчі позиції за індексом логістичної ефективності та глобальним індексом інноваційності. Проте, можна сказати, що Україна займає в цьому рейтингу позиції вище середніх, що є досить гарним показником враховуючи сучасне політичне та економічне становище, а також військові дії на сході. Довіра українських користувачів до електронної комерції також постійно і впевнено зростає. Так, протягом 2017 р. українці витратили у віртуальних платформах Prom.ua, Bigl.ua, Crafta.ua, Shafa.ua понад 14,2 мільярдів гривень, що на 68% більше, ніж показник аналогічного періоду минулого року. Водночас чисельність покупок підвищилась на 61%. Вартість середнього чека помірно зросла - на 4% і склала 962 гривень [6].