0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організаційні можливості: загальна характеристика і типи (ID:239830)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 64
Рік виконання: 2018
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ 5 1.1. Понятійний апарат організаційних можливостей підприємства 5 1.2. Особливості еволюцій організаційних можливостей підприємств 12 1.3. Типи організаційних можливостей 18 РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АНАЛІЗУ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 27 2.1. Особливості аналізу організаційного потенціалу підприємства 27 2.2. Інноваційні типи організаційних можливостей 34 2.3. Сучасні особливості організаційних можливостей 41 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ 48 3.1. Проблемні питання організаційних можливостей 48 3.2. Пропозиції щодо удосконалення організаційних можливостей 52 ВИСНОВОК 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Організаційні можливості є динамічною системою, вони постійно і безперервно змінюються. Усі зміни є постійними, взаємопов'язаними і, як правило, здійснюються з участю працівників організації. Зміни зумовлюють необхідність нововведень, які найчастіше приводять до зміни: цілей організації; організаційної структури управління; техніки, технологічних процесів, конструкцій виробів; можливостей або поведінки працівників; механізму управління виробничо-господарською діяльністю; географії реалізації виробів; функціонування підрозділів і служб тощо [2, c.210]. Відомий американський економіст Ч. Бернард (1886-1961 pp.) стверджує, що перед реалізацією певних організаційних змін доцільно: зробити зважений вибір управлінських важелів з метою забезпечення необхідного впливу на підлеглих, причетних до змін; враховувати структуру та обсяги витрат, які зумовлюються змінами, та ймовірність їх повної окупності; брати до уваги фактор часу; спрямовувати зміни в напрямку підвищення ефективності діяльності організації. Організаційні зміни є сукупністю змін в організації, що зумовлюють здійснення нововведень та можуть відбуватись у таких напрямах: зміна цілей організації, структури, техніки, технологічних процесів, конструкцій виробів, управління виробничо-господарською діяльністю. Технологія управління організаційними змінами реалізується через загальні функції менеджменту, охоплюючи такі етапи: планування організаційних змін; організування колективів працівників та окремих виконавців - учасників організаційних змін; мотивування працівників-учасників організаційних змін; контролювання результатів організаційних змін; регулювання відхилень, збоїв тощо, виявлених у процесі організаційних змін. Згідно з моделлю Грейнера існує три способи розподілу влади між різними рівнями організації при здійсненні організаційних змін.