0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ціни та ціноутворення (ID:239848)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 33
Рік виконання: 2018
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ РОЗДІЛ 1. ЦІНИ ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ В РИНКОВИХ УМОВАХ 1.1. Ціни на продукцію підприємства: поняття, види та класифікація 1.2. Методи встановлення ціни на новий товар РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМТСВА ПАТ «КИЇВХЛІБ» 2.1. Опис та характеристика підприємства ПАТ «Київхліб» 2.2. Аналіз основних показників діяльності підприємства ПАТ «Київхліб» Висновок Список використаної літератури Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Дана категорія товару заслуговує на додаткову увагу з боку керівництва досліджуваного підприємства, адже тут можна легко спрогнозувати попит на продукцію та відкорегувати наявні недоліки. Проте варто врахувати, що на графіку спостерігається четверта стадія життєвого циклу товару, коли споживачі поволі втрачають цікавість і переключаються на інші види подібного продукту. Також варто звернути увагу на наростаючий графік життєвого циклу булочних виробів. Тут бачимо чітку другу стадію життєвого циклу товару, коли споживання зростає внаслідок сформованої довіри до продукту. Ця категорія товарів, хоч і має деякі коливання, в загальному зростає та потребує розширення і удосконалення виробництва (рис. 2.6)