0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості подання інформації релігійного змісту в ЗМІ (ID:239850)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 34
Рік виконання: 2018
Вартість: 170
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В УКРАЇНІ………………….5 1.1. Загальний огляд ЗМІ в українському медійному просторі……………...5 1.2. Аналіз світських ЗМІ, що подають релігійну інформацію………………9 1.3. Аналіз релігійних ЗМІ…………………………………………………….11 РОЗДІЛ 2. РЕЛІГІЙНА ІНФОРМАЦІЯ В ЗМІ УКРАЇНИ1…………………15 2.1. Особливості подання релігійної інформації в різних видах ЗМІ………..15 2.2. Особливості сприйняття релігійної інформації поданої в світських та в релігійних ЗМІ…………………………………………………………………...26 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ДЖЕРЕЛ…………………30 Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження. Релігія – одна з визначальних складових формування: світогляду, морально-етичних принципів та культурних особливостей цілих поколінь. Тому важливим чинником для суспільства є своєчасне, повне, достовірне та етичне інформування щодо релігійної складової. З підвищенням ролі медіа простору сьогодні в суспільному житті, його вплив на формування суспільної думки планомірно зростає. В цих умовах взаємодія релігії і ЗМІ представляє нову предметну галузь. Дослідження, якої покликане виявити особливості впливу їх взаємодії один на одного, та особливості їх впливу на аудиторію. Саме тому аналіз подання релігійної з релігійної проблематики різними видами ЗМІ як релігійними, так і світськими, є актуальним завданням для сучасного релігієзнавства, а саме для фахівців з релігійної журналістики. Підставою для даного дослідження можуть бути напрацювання значної кількості релігійної інформації в ЗМІ; та особливості подання такої інформації в медіапросторі саме України (в умовах мультирелігійності нашої країни). У нашому дослідженні ми зосередимо свою увагу на виокремленні та аналізі особливостей подання релігійної інформації у вищеозначених засобах масової інформації. Об'єктом дослідження є інформація релігійного змісту. Предметом – особливості подання інформації релігійного змісту в світських та релігійних засобах масової інформації в Україні. Мета дослідження – дослідити особливості подання інформації з релігійної проблематики в медійному просторі України, світськими та релігійними ЗМІ.