0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вплив реклами на цінності сучасного українського суспільства (ID:239880)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 62
Рік виконання: 2018
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ЦІННОСТІ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА 6 1.1. Поняття реклами ї її значення у формуванні цінностей сучасного українського суспільства 6 1.2. Цілі, функції та види реклами 11 1.3. Основні підходи до створення реклами 18 Висновок до розділу 1 22 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ЦІННОСТІ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА 23 2.1. Сучасний стан розвитку рекламного ринкового сегменту в Україні 23 2.2. Методи впливу реклами на цінності українців 30 2.3. Правове регулювання рекламної діяльності в Україні 35 Висновок до розділу 2 41 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМАТИКА ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ЦІННОСТІ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА 42 3.1 Проблеми впливу реклами на цінності українців 42 3.2 Пропозиції щодо поліпшення впливу реклами на цінності сучасного українського суспільства 46 Висновок до розділу 3 50 ВИСНОВКИ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 53 ДОДАТКИ 58 Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Можна стверджувати, що реклама являється видом соціальної діяльності, спрямованим на задоволення потреб у товарах, послугах та ідеях через встановлення зв'язків між покупцями і продавцями, які є безпосередньо виробниками чи торговими посередниками. Рекламу доцільно вважати результативним інструментом просування відомостей щодо фірми, товару, місця й умов його покупки. Не дивним є те, що підприємцями рекламна інформація вважається головною матеріальною передумовою комерційної успішності. Бо, хто володіє інформацією - той володіє світом [8]. Цим пояснено цікавий факт масового завоювання домінуючої ринкової позиції комунікаційними засобами глобальної комп'ютерної мережі Internet (електронною поштою, системою Word Wide Web (WWW)). Рекламні відомості потрібні споживачам, бо вони є основною рушійною силою продажного процесу і від них залежить, буде наявний процес купівлі чи ні. Рекламою подається покупцеві інформація відносно існування продукції певної марки, його споживчих ознак, відмінних рис, місця і ціни продажу. Покупець, якому найважливіший престиж, має можливість отримати інформацію щодо престижних фірм та супермаркетів, щодо продавців модних товарів і новинок. Завдяки такій інформації порівняно забезпечена людина, яка живе в економічно розвинутому суспільстві, може виділитися і соціально відмежуватися. Комерційної інформації, що надається рекламою, особливо потребують вітчизняні підприємці, адже успішна діяльність в сучасних умовах можлива лише для того, хто не просто відстежує зміни, але і, опираючись на них, швидко удосконалює свою діяльність. Таким бізнесменам вдається результативно застосовувати відомості змін на ринках збуту, появи нових конкурентів, змін запитів споживачів, рівня насичення ринку товарами, виникнення нових ринків і методики торгівлі. Завдяки такій рекламній інформації можна віднайти своє місце у заданому сегменті ринку [20]. Отже, рекламна діяльність являється базовим інструментом маркетингових комунікацій - сукупністю заходів, застосовуваних фірмою (товаровиробником, посередником) з метою інформатизації, переконання чи нагадування потенційним покупцям відносно своїх товарів чи послуг. Рекламною діяльністю охоплено увесь комунікаційний процес – починаючи з виявлення потреб у рекламі до розробки рекламної продукції, її створення та публікації в засобах масової інформації.