0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості подання релігійної інформації в ЗМІ (ID:243926)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 98
Рік виконання: 2018
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В УКРАЇНІ 6 1.1. Загальний огляд ЗМІ в українському медійному просторі 6 1.2. Аналіз світських ЗМІ, що подають релігійну інформацію 16 1.3. Аналіз релігійних ЗМІ 24 Висновок до розділу 1 33 РОЗДІЛ 2. РЕЛІГІЙНА ІНФОРМАЦІЯ В ЗМІ УКРАЇНІ 34 2.1. Подання інформації про автокефалію у ЗМІ 34 2.2. Особливості подання релігійної інформації в різних видах ЗМІ 42 2.3. Особливості сприйняття релігійної інформації поданої в світських та в релігійних ЗМІ 52 2.4. Значення ЗМІ у висвітленні релігійної тематики 59 Висновок до розділу 2 68 3. ПРОБЛЕМИ ПОДАННЯ РЕЛІГІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЇ У ЗМІ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕНЬ 69 3.1. Виділення наявних проблем щодо подання релігійної інформації у ЗМІ 69 3.2. Пропозиції подолання проблем у поданні релігійної інформації у ЗМІ 80 Висновок до розділу 3 87 ВИСНОВКИ 88 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ДЖЕРЕЛ 91 ДОДАТКИ 98
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Предметом роботи є особливості подання релігійної інформації в світських та релігійних засобах масової інформації в Україні. Об’єктом роботи являється інформація релігійного змісту Методичну базу дослідження складають методи збору, систематизації та аналізу даних. Зокрема такі: - системний аналіз - для деталізації і розчленування об’єкта дослідження на окремі важливіші складові елементи; - синтез - для узагальнення аспектів методики подання релігійної інформації у ЗМІ; - аналогія - для дослідження відповідності вітчизняної та іноземної практики; - абстрагування - для формування узагальнених висновків на основі системного аналізу і синтезу теорії й практики подання релігійної інформації у ЗМІ; - конкретизація - для обґрунтування змісту ЗМІ та релігійної інформації; - монографічний - для дослідження теоретичних розробок вітчизняних та іноземних вчених щодо особливостей подання релігійної інформації у ЗМІ. Методи дослідження засновані на вивченні та конструктивному аналізі наукової літератури з проблеми курсової роботи. Наукова новизна роботи полягає в розробці методики покращення та усунення недоліків щодо подання релігійної інформації у ЗМІ. Практична значимість дослідження полягає в тому, що результати теоретичного дослідження можуть бути використані журналістами при поданні інформації релігійного змісту у ЗМІ. Структура дипломної роботи зумовлена метою і завданнями дослідження, складається зі вступу, трьох розділів, що мають дев’ять підрозділів, висновків, списку використаних джерел (80 найменувань), додатків. Дана дипломна робота включає 21 рисунок, 1 додаток. Загальний обсяг роботи - 98 сторінок, з яких 90 - основний текст. РОЗДІЛ 1. ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В УКРАЇНІ 1.1. Загальний огляд ЗМІ в українському медійному просторі Засоби масової інформації виконують у суспільстві важливу інформаційну роль. При цьому у процесі функціонування ЗМІ зв’язок між комунікаторами здійснюється у двох напрямках. ЗМІ повинні враховувати інтереси суспільства, як різних соціальних груп, так і окремих особистостей. Діяльність ЗМІ має важливі суспільні наслідки, оскільки інформація, що адресується аудиторії, визначає її відношення до дійсності і напрям соціальної діяльності. ЗМІ можуть не лише інформувати, але й пропагувати окремі ідеї, погляди, вчення [23, c.216]. До засобів масової інформації (далі ЗМІ) можна віднести: друковану пресу, радіо, телебачення, Інтернет (рис.1.1).