Особливості подання релігійної інформації в ЗМІ (ID:243926)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В УКРАЇНІ 6
1.1. Загальний огляд ЗМІ в українському медійному просторі 6
1.2. Аналіз світських ЗМІ, що подають релігійну інформацію 16
1.3. Аналіз релігійних ЗМІ 24
Висновок до розділу 1 33
РОЗДІЛ 2. РЕЛІГІЙНА ІНФОРМАЦІЯ В ЗМІ УКРАЇНІ 34
2.1. Подання інформації про автокефалію у ЗМІ 34
2.2. Особливості подання релігійної інформації в різних видах ЗМІ 42
2.3. Особливості сприйняття релігійної інформації поданої в світських та в релігійних ЗМІ 52
2.4. Значення ЗМІ у висвітленні релігійної тематики 59
Висновок до розділу 2 68
3. ПРОБЛЕМИ ПОДАННЯ РЕЛІГІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЇ У ЗМІ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕНЬ 69
3.1. Виділення наявних проблем щодо подання релігійної інформації
у ЗМІ 69
3.2. Пропозиції подолання проблем у поданні релігійної інформації
у ЗМІ 80
Висновок до розділу 3 87
ВИСНОВКИ 88
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ДЖЕРЕЛ 91
ДОДАТКИ 98
Зразок роботи
Предметом роботи є особливості подання релігійної інформації в світських та релігійних засобах масової інформації в Україні.
Об’єктом роботи являється інформація релігійного змісту
Методичну базу дослідження складають методи збору, систематизації та аналізу даних. Зокрема такі:
- системний аналіз - для деталізації і розчленування об’єкта дослідження на окремі важливіші складові елементи;
- синтез - для узагальнення аспектів методики подання релігійної інформації у ЗМІ;
- аналогія - для дослідження відповідності вітчизняної та іноземної практики;
- абстрагування - для формування узагальнених висновків на основі системного аналізу і синтезу теорії й практики подання релігійної інформації у ЗМІ;
- конкретизація - для обґрунтування змісту ЗМІ та релігійної інформації;
- монографічний - для дослідження теоретичних розробок вітчизняних та іноземних вчених щодо особливостей подання релігійної інформації у ЗМІ.
Методи дослідження засновані на вивченні та конструктивному аналізі наукової літератури з проблеми курсової роботи.
Наукова новизна роботи полягає в розробці методики покращення та усунення недоліків щодо подання релігійної інформації у ЗМІ.
Практична значимість дослідження полягає в тому, що результати теоретичного дослідження можуть бути використані журналістами при поданні інформації релігійного змісту у ЗМІ.
Структура дипломної роботи зумовлена метою і завданнями дослідження, складається зі вступу, трьох розділів, що мають дев’ять підрозділів, висновків, списку використаних джерел (80 найменувань), додатків. Дана дипломна робота включає 21 рисунок, 1 додаток. Загальний обсяг роботи - 98 сторінок, з яких 90 - основний текст.
РОЗДІЛ 1. ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В УКРАЇНІ
1.1. Загальний огляд ЗМІ в українському медійному просторі
Засоби масової інформації виконують у суспільстві важливу інформаційну роль. При цьому у процесі функціонування ЗМІ зв’язок між комунікаторами здійснюється у двох напрямках. ЗМІ повинні враховувати інтереси суспільства, як різних соціальних груп, так і окремих особистостей. Діяльність ЗМІ має важливі суспільні наслідки, оскільки інформація, що адресується аудиторії, визначає її відношення до дійсності і напрям соціальної діяльності. ЗМІ можуть не лише інформувати, але й пропагувати окремі ідеї, погляди, вчення [23, c.216].
До засобів масової інформації (далі ЗМІ) можна віднести: друковану пресу, радіо, телебачення, Інтернет (рис.1.1).
Інші роботи з даної категорії: