Розробка ТП ремонту передньої підвіски автомобіля Peugeot Partner Tepee з відновленням кульової опори (ID:275164)
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………..……..…
1 ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ…………………………………………………….
1.1 Опис особливостей будови та коротка технічна характеристика автомобіля Peugeot Partner Tepee………………………………………………….
1.2 Особливості конструкції підвіски автомобіля Peugeot Partner Tepee……….
1.3 Технологічний процес зняття і установки елементів підвіски……………...
1.4 Можливі несправності та дефекти вузлів і деталей передньої підвіски……
1.5 Технологія ремонту передньої підвіски………………………………………
1.6 Розробка технологічного процесу відновлення пальця кульової опори……
1.7 Призначення параметрів механічної обробки деталей після нанесення покриття…………………………………………………………………..…………
1.8 Технічний контроль покриття відновленої деталі…………………………...
1.9 Техніка безпеки щодо виконання операцій технологічного процесу………
2 КОНСТРУКТОРСЬКИЙ РОЗДІЛ...………..…………………………….…..…
2.1 Обладнання, пропоноване для відновлення пальця кульової опори………..
2.1.1 Плазмотрон пристрою плазмово-дугового напилення…………………….
2.1.2 Пристрій для газової цементації з кип’ячим шаром……………………….
2.2 Техніка безпеки при роботі на обладнанні…………………………………...
ВИСНОВОК.………..………………………………............................................…
ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ………..………………………………………..............….
ДОДАТКИ
Зразок роботи
1.4 Можливі несправності та дефекти вузлів і деталей передньої підвіски
При кожному технічному обслуговуванні, а також при ремонті, варто обов'язково перевіряти стан захисних чохлів кульових шарнірів підвіски, звертаючи особливу увагу на відсутність механічних пошкоджень чохлів. З'ясовують, чи немає на деталях підвіски тріщин або слідів зачіпання об дорожні перешкоди або кузов, деформацій поворотного кулака, осі нижнього важеля, важелів підвіски, поперечини й елементів передка кузова, а також перевіряють зазор у кульових шарнірах.
Перевіряється стан гумометалічних шарнірів та кульових шарнірів.
1.5 Технологія ремонту передньої підвіски
Загальний огляд, перевірка вузлів і деталей підвіски
При появі несправностей в передній підвісці та рульовому управлінні (стуки, підвищений вільний хід рульового колеса або, навпаки, його туге обертання і т. д.) потрібно оглянути деталі рульового управління.
Перевірити стан кульових шарнірів і гумових захисних ковпачків:
- перевірити переміщення наконечників тяги вздовж осі пальців. Для цього, використовуючи важіль і опору, перемістити наконечник паралельно осі пальця. Осьове переміщення наконечника щодо пальця повинне бути 1...1,5 мм. Таке переміщення свідчить про те, що вкладиш пальця не заклинений у гнізді наконечника тяги і переміщається разом з пальцем, стискаючи пружину. Шарнір із заклиненим пальцем-вкладишем замінити.
- повертаючи рульове колесо в обидві сторони, на дотик перевірити відсутність вільного ходу в шарнірах рульової тяги. Якщо відчувається вільний хід в кульовому шарнірі, замінити наконечник тяги або рульову тягу в зборі.
- перевірити стан захисних гумових ковпачків кульових шарнірів рульової тяги. Ковпачок необхідно замінити, якщо він має тріщини, розриви або відшарування гуми від окантовки, а також якщо мастило проникає назовні при здавленні його руками.
Якщо захисні ковпачки у хорошому стані і забезпечують чистоту всередині шарнірів, то термін служби останніх практично необмежений. При попаданні в шарнір вологи, пилу і т.д. відбувається передчасний знос його деталей.
1.6 Розробка технологічного процесу відновлення пальця кульової опори
Інші роботи з даної категорії: