0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування позитивного споживацького досвіду (ID:293938)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 48
Рік виконання: 2019
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СПОЖИВАЦЬКОГО ДОСВІДУ 6 1.1. Поняття споживацького досвіду 6 1.2. Методика формування позитивного споживацького досвіду 10 1.3. Споживацький досвід як конкурентна перевага підприємств 15 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СПОЖИВАЦЬКОГО ДОСВІДУ НА ПІДПРИЄМСТВІ «МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБПРОДУКТ» 21 2.1. Сучасний стан споживацького досвіду відносно ПАТ «Миронівський хлібпродукт» 21 2.2. Аналіз основних трендів у формуванні позитивного споживацького досвіду ПАТ «Миронівський хлібпродукт» 23 2.3. Особливості формування позитивного споживацького досвіду завдяки соціальним мережам у ПАТ «Миронівський хлібпродукт» 28 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СПОЖИВАЦЬКОГО ДОСВІДУ НА ПАТ «МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБПРОДУКТ» ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ 36 3.1. Проблематика у формування позитивного споживацького досвіду 36 3.2. Рекомендації для поліпшення процесу формування позитивного споживацького досвіду 38 ВИСНОВОК 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ 46
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Методи дослідження засновані на вивченні та конструктивному аналізі наукової літератури з проблеми курсової роботи. Зокрема, для розв'язання поставлених завдань використані такі методи: - системно-науковий підхід до дослідження механізму формування позитивного споживацького досвіду як цілісного процесу складеного з відносно самостійних підсистем; - структурно-функціональний підхід для з'ясування елементного складу споживацького досвіду: метод аналізу та синтезу для виявлення елементного складу та взаємодії складових споживацького досвіду; метод індукції для встановлення спільних ознак складових позитивного споживацького досвіду на підставі ознак, притаманних окремим структурам; - спеціально-наукові методи: порівняльний метод для встановлення подібності (відмінності) діяльності ПАТ «Миронівський хлібпродукт»стандартним вимогам щодо формування позитивного споживацького досвіду; конкретно-соціологічний метод для з'ясування рівня довіри населення до ПАТ «Миронівський хлібпродукт»; - приватні методи: формально-юридичний (нормативно-догматичний) метод для дослідження складу апарату споживацького досвіду як специфічного соціально-економічного феномена. Структура курсової роботи зумовлена метою і завданнями дослідження, складається зі вступу, трьох розділів, що мають вісім підрозділів, висновків, списку використаних джерел (24 найменування), додатків. Дана робота включає 6 рисунків, 1 таблицю, 1 додаток. Загальний обсяг роботи – 47 сторінок, з яких 40 - основний текст.