0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методологія розвитку співацького голосу (ID:300609)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 46
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ВОКАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ, ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. Вокальне навчання в системі розвитку музичної культури школярів 5 1.2. Методи вокальної роботи в школі 14 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ ВОКАЛЬНОЇ РОБОТИ 28 2.1. Вокальна робота з учнями молодшого шкільного віку 28 2.2. Вокальне виховання учнів підліткового шкільного віку 34 ВИСНОВОК 42 Список використаних джерел 43 Додатки 45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Саме початковий етап постановки співацького голосу є наріжним каменем, фундаментом, на якому будується майбутній вокаліст. Його вокально-технічні навички у комплексному поєднанні спектру художньо-виконавських і технічних завдань. Першочерговимb завданнями педагога щодо постановки співацького голосу має стати поєднання правильного співацького дихання з правильною вокальною позицією та чистим звуковисотним інтонуванням (напрацюванням вокального слуху, у розумінні координації слуху та голосу). Виходячи з цього наукового осмислення та узагальнення методичні засади постановки співацького голосу потребують подальших напрацювань. При написанні даної курсової роботи було проаналізовано книги, автореферати, дисертації по педагогіці, музикознавстві, музиковеденню. Доцільно відзначити вагомий внесок у дослідження методології розвитку співучості голосу таких авторів: Антонова-Турченко О.Г., Булгаков С. О., Гончаренко С.У., Горлова Л.Г., Василенко Л.М., Дука П.П., Зданович А.Д., Кантарович В.С., Доній В.М., Сапронов П.А. та ін. Об'єктом дослідження являється голос школярів. Предметом дослідження слід визначити методологію розвитку співучості голосу. Метою даної курсової роботи є визначити максимально ефективних методик розвитку базових вокально-виконавських технічних навичок співака-початківця, зокрема постановки співацького голосу. Відповідно до мети, завданнями даної курсової роботи є: дослідження вокального виховання, як чиннику розвитку музичної культури особистості; вивчення практичного застосування методів вокальної роботи; формування висновків. Методологічну основу дослідження становлять такі методи: наукового узагальнення і систематизації, критичного аналізу, вивчення та конструктивний аналіз наукової літератури з проблеми курсової роботи. Методичну базу дослідження складають методи збору, систематизації та аналізу даних. Методи дослідження засновані на вивченні та конструктивному аналізі наукової літератури з проблеми курсової роботи. Структура курсової роботи зумовлена метою і завданнями дослідження, складається зі вступу, двох розділів, висновку, списку використаних джерел (23 найменування). Загальний обсяг роботи – 46 сторінок, з яких 39 - основний текст. Вивчення зазначеної тематики потребує розроблення нових рішень теоретичного та прикладного характеру, спрямованих на чітке розмежування та виділення різних методик розвитку співацького голосу. РОЗДІЛ 1. ВОКАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ, ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ 1.1. Вокальне навчання в системі розвитку музичної культури школярів Дослідження науковців глибоко висвітлюють предметний аспект вокального навчання в системі розвитку музичної культури школярів, проте залишається осторонь проблема комплексного впливу співу на школярів. Таке завдання мало би стояти перед методикою вокального навчання, бо, як підкреслює С. Гончаренко, ефективність і авторитет методики знижується тоді, коли вона в своїх дослідженнях не аналізує того, що відбувається в духовному світі учня [3, с.5]. Отже, досліджуючи зміст вокального навчання, а також характер та послідовність навчальних дій у процесі вокального розвитку школярів, повинні враховуватися специфічні функції музичної культури. Практичні здобутки вокального навчання, що на етапі професійного опрацювання співацького голосу, його відшліфування, корекції, розвитку – виявляється комплекс функцій, які настільки тісно переплітаються, що їх відокремлення може бути лише умовним. З метою виявлення сутності кожної з функцій вокального навчання, розглянемо їх послідовно (рис.1.1).