Організація сучасного уроку трудового навчання у 7 класі (ID:300614)
Зміст
ВСТУП..............................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ СУЧАСНОГО УРОКУ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У 7 КЛАСІ.................................................5
1.1. Інноваційні технології в процесі організації сучасного уроку трудового навчання. Їх необхідність і значущість...............................................5
1.2. Вимоги до організації уроків трудового навчання у 7 класі................9
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ СУЧАСНОГО УРОКУ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У 7 КЛАСІ.......................................................................................14
2.1. Інтерактивні методи як чинник підвищення ефективності
навчання.................................................................................................................14
2.2. Використання методу проектів в навчальній діяльності 7 класу.......17
2.3. Застосування інформаційних технологій на уроках трудового навчання у 7 класі..................................................................................................21
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ СУЧАСНОГО УРОКУ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У 7 КЛАСІ...............................................25
ВИСНОВОК...................................................................................................28
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ......................................................29
Зразок роботи
Турбота про створення, підтримки і розвитку інтересу до предмета, процесу пізнання - найважливіше завдання, що стоїть перед кожним учителем трудового навчання. Докладне його вивчення можна побачити у працях багатьох дослідників: Бех І.Д. [1], Боринець Н.І. [2], Волкова Н.П. [4], Гуревич Н.А. [5], Дутка А.В. [6], Дятленко С.М. [7], Железняк І.О. [8], Копельчук Я.В. [9], Митник О.Я. [10], Пєхота О.М. [11], Сиротинко Г.О. [12], Слободчиков В.І. [13], Сташенко В.В. [14], Терещук А.І. [15].
Виходячи з усього вищесказаного, була визначена тема курсової роботи: «Організація сучасного уроку трудового навчання у 7 класі».
Мета роботи: теоретичне обґрунтування і практичне освоєння методики організації сучасного уроку трудового навчання у 7 класі.
Об'єкт дослідження: новітні методичні комплекси в організації сучасного уроку трудового навчання у 7 класі.
Предмет дослідження: сучасний урок трудового навчання у 7 класі.
Завданнями даної курсової роботи є такі:
- розглянути теоретичні основи організації сучасного уроку трудового навчання у 7 класі;
- дослідити особливості організації сучасного уроку трудового навчання у 7 класі;
- запропонувати шляхи удосконалення організації сучасного уроку трудового навчання у 7 класі;
- зробити висновки.
У даній роботі були використані наступні методи:
1. Теоретичні: вивчення й аналіз педагогічної та спеціальної літератури з проблеми дослідження; науково - методичний аналіз стану проблеми дослідження; синтез, узагальнення, систематизація.
2. Експериментальні: вивчення досвіду викладачів з проблеми організації сучасного уроку трудового навчання; бесіди з учнями, педагогічні спостереження.
Курсова робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ СУЧАСНОГО УРОКУ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У 7 КЛАСІ
1.1. Інноваційні технології в процесі організації сучасного уроку трудового навчання. Їх необхідність і значущість.
Інноваційні технології в організації сучасного уроку трудового навчання дозволяють регулювати навчання будь-якого типу складності, направляти його в потрібне русло. Людей завжди лякало все незвідане і нове, особливо українців, які за своїм минулим радянським стали надто консервативними і негативно ставляться до будь-яких змін[10, c. 206-209].
На сьогоднішній день не тільки в 7 класі, а і взагалі в НУШ впроваджується багато інноваційних технологій, серед яких виділяють наступні групи: технології особистісно - орієнтованого навчання й виховання; традиційні педагогічні технології на основі активізації та інтенсифікації діяльності учнів; педагогічні технології на основі підвищення ефективності управління та організації навчального процесу; педагогічні технології на основі дидактичного вдосконалення та реконструювання матеріалу.
Інші роботи з даної категорії: