0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація сучасного уроку трудового навчання у 7 класі (ID:300614)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 31
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП..............................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ СУЧАСНОГО УРОКУ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У 7 КЛАСІ.................................................5 1.1. Інноваційні технології в процесі організації сучасного уроку трудового навчання. Їх необхідність і значущість...............................................5 1.2. Вимоги до організації уроків трудового навчання у 7 класі................9 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ СУЧАСНОГО УРОКУ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У 7 КЛАСІ.......................................................................................14 2.1. Інтерактивні методи як чинник підвищення ефективності навчання.................................................................................................................14 2.2. Використання методу проектів в навчальній діяльності 7 класу.......17 2.3. Застосування інформаційних технологій на уроках трудового навчання у 7 класі..................................................................................................21 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ СУЧАСНОГО УРОКУ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У 7 КЛАСІ...............................................25 ВИСНОВОК...................................................................................................28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ......................................................29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Турбота про створення, підтримки і розвитку інтересу до предмета, процесу пізнання - найважливіше завдання, що стоїть перед кожним учителем трудового навчання. Докладне його вивчення можна побачити у працях багатьох дослідників: Бех І.Д. [1], Боринець Н.І. [2], Волкова Н.П. [4], Гуревич Н.А. [5], Дутка А.В. [6], Дятленко С.М. [7], Железняк І.О. [8], Копельчук Я.В. [9], Митник О.Я. [10], Пєхота О.М. [11], Сиротинко Г.О. [12], Слободчиков В.І. [13], Сташенко В.В. [14], Терещук А.І. [15]. Виходячи з усього вищесказаного, була визначена тема курсової роботи: «Організація сучасного уроку трудового навчання у 7 класі». Мета роботи: теоретичне обґрунтування і практичне освоєння методики організації сучасного уроку трудового навчання у 7 класі. Об'єкт дослідження: новітні методичні комплекси в організації сучасного уроку трудового навчання у 7 класі. Предмет дослідження: сучасний урок трудового навчання у 7 класі. Завданнями даної курсової роботи є такі: - розглянути теоретичні основи організації сучасного уроку трудового навчання у 7 класі; - дослідити особливості організації сучасного уроку трудового навчання у 7 класі; - запропонувати шляхи удосконалення організації сучасного уроку трудового навчання у 7 класі; - зробити висновки. У даній роботі були використані наступні методи: 1. Теоретичні: вивчення й аналіз педагогічної та спеціальної літератури з проблеми дослідження; науково - методичний аналіз стану проблеми дослідження; синтез, узагальнення, систематизація. 2. Експериментальні: вивчення досвіду викладачів з проблеми організації сучасного уроку трудового навчання; бесіди з учнями, педагогічні спостереження. Курсова робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ СУЧАСНОГО УРОКУ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У 7 КЛАСІ 1.1. Інноваційні технології в процесі організації сучасного уроку трудового навчання. Їх необхідність і значущість. Інноваційні технології в організації сучасного уроку трудового навчання дозволяють регулювати навчання будь-якого типу складності, направляти його в потрібне русло. Людей завжди лякало все незвідане і нове, особливо українців, які за своїм минулим радянським стали надто консервативними і негативно ставляться до будь-яких змін[10, c. 206-209]. На сьогоднішній день не тільки в 7 класі, а і взагалі в НУШ впроваджується багато інноваційних технологій, серед яких виділяють наступні групи: технології особистісно - орієнтованого навчання й виховання; традиційні педагогічні технології на основі активізації та інтенсифікації діяльності учнів; педагогічні технології на основі підвищення ефективності управління та організації навчального процесу; педагогічні технології на основі дидактичного вдосконалення та реконструювання матеріалу.