0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Розвиток творчих здібностей учнів 5-9 класів на уроках технології засобами ігрової діяльності». (ID:357309)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 50
Рік виконання: 2019
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………... РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ……………………………………………………………... 1.1. Творчість як важливий компонент розвитку особистості дитини………………………………………………………… 1.2. Особливості розвитку творчих здібностей на уроках технології…………………………………………………… 1.3. Ігрова діяльність як важливий засіб розвитку творчої особистості……………………………………………………. РОЗДІЛ 2 ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ. ЕФЕКТИВНЕ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ФОРМ РОБОТИ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЇ………………………………………………………………... 2.1. Організація і зміст експериментального дослідження……. 2.2. Результат експериментального дослідження……………… ВИСНОВКИ………………………………………………………………….. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………. ДОДАТКИ…………………………………………………………………….
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У сучасному світі актуальною темою освітнього процесу є активізація творчих здібностей особистості на заняттях з трудового навчання. Сьогодення педагогічної науки і практики характеризується пошуком нових підходів до організації навчального процесу, оскільки суспільний розвиток країни вимагає нової, гармонійно розвиненої творчої особистості. Питання навчання і виховання дітей, що проявляють високий рівень інтелекту і творчості, мають важливе суспільне значення. Кожна талановита людина становить особливу цінність для суспільства. Важливу роль у формуванні творчої особистості займає гра. Ігрова діяльність у роботах психологів та педагогів, присвячених питанням походження гри, розглядається як необхідна форма життєдіяльності кожного індивідуума, пов’язана з періодом формування творчих нахилів особистості. Великі творчі можливості гри визначають головним чином тим, що вона виросла на основі практичної діяльності людей. З одного боку гра відображає прогрес суспільства, виступаючи засобом передачі накопиченого досвіду від покоління до покоління, з іншого - надає можливість особистості впливати на оточуюче середовище. Ось чому роль гри у формуванні особистості і, особливо, творчої індивідуальності дуже важлива. Також психологи розглядають гру як форму включення дитини у світ людських дій та взаємовідносин, що виникає через неможливість безпосередньої участі її в праці, коли умови навчання та виховання формують у неї прагнення до спільної діяльності з дорослими. Ігрова діяльність дуже тісно пов’язана з творчістю. Творчість у процесі праці та гри має багато спільного. Працюючи, людина прагне до вдосконалення способів праці. Під час гри вдосконалюються, змінюються умови дій, засоби, створюється щось нове, що не існує в реальному житті, у ході гри дитина розвивається і готується до майбутньої діяльності. Тобто, гра виступає як одна з умов повноцінного творчого розвитку дитини. Це джерело мислення, благородних почуттів і прагнень. Актуальність піднятої проблеми викликана потребою психологів, педагогів, батьків в методах вдосконалення психолого-педагогічних дій, спрямованих на формування особистості дитини з метою розвитку творчих здібностей. Незважаючи на те, що вплив гри на розвиток творчих здібностей дитини, розглянутий науковцями досить широко, треба зазначити, що вчителі трудового навчання не мають чітких рекомендацій щодо використання цього методу на уроках технології. Зокрема, які вимоги щодо підбору ігор відповідно до типу та теми заняття, які вимоги щодо кількості ігрових моментів для одного заняття тощо. Враховуючи цей факт, вважаємо актуальним і перспективним напрям роботи з теми «Розвиток творчих здібностей учнів 5-9 класів на уроках технології засобами ігрової діяльності». Об’єктом дослідження є освітній процес у школи. Предметом дослідження є розвиток творчих здібностей на уроках технології засобами ігрової діяльності. Мета курсової роботи: на основі теоретичного аналізу та практичної діяльності конкретизувати методику організації ігрової діяльності на уроках трудового навчання (технології). Довести, що використання ігрових форм роботи на уроках трудового навчання в учнів 5-9 класів сприяють розвитку творчості та кращому засвоєнню знань. Гіпотеза дослідження: використання ігрової діяльності на уроках трудового навчання в учнів 5-9 класів сприяють розвитку творчості та кращому засвоєнню знань. Мета й гіпотеза дослідження потребують розв’язання таких завдань: