0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Використання проектної технології на заняттях гуртка декоративно-прикладного мистецтва» (ID:357316)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 38
Рік виконання: 2019
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………. РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА ЗАНЯТТЯХ ГУРТКА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА………………………………………………………. 1.1. Проектна технологія у дослідженнях зарубіжних та вітчизняних авторів……………………………………….... 1.2. Основні поняття методу проектів………………………… 1.3. Особливості проектної діяльності на заняттях гуртка декоративно-прикладного мистецтва……………………... РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА. ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА ЗАНЯТТЯХ ГУРТКА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА………………………………………………………. 2.1. Організація і зміст експериментального дослідження…... 2.2. Результати експериментального дослідження…………… ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………… ДОДАТКИ………………………………………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП За довгі роки позашкільна освіта стала центром становлення юних обдарувань і талантів, інтелектуального та духовного збагачення дитини, розвитку творчої особистості. Сучасний виховний процес у позашкільних навчальних закладах освіти стикається з рядом задач, які вимагають від керівників гуртків бути дипломатом у складному світі вподобань та настроїв дитини. Позашкільний заклад є місцем відпочинку дітей, адже навчання у гуртках за власним вибором – це вже своєрідна форма відпочинку. І щоб цей відпочинок був найбільш цікавим, плідним, необхідно на заняттях гуртка вдало застосовувати різноманітні форми та методи організації навчально-виховної роботи. Бо навчання у гуртках не повинно бути одноманітною діяльністю. Провідним напрямом реалізації нового змісту навчання є проектно-технологічна діяльність, яка інтегрує всі види сучасної діяльності людини: від появи творчого задуму до реалізації готового продукту. Проектно-технологічний підхід дає можливість реалізувати варіативність у змісті гурткової роботи, тобто уникнути жорсткої регламентації наповнення змісту навчальної діяльності дітей. Сучасний зміст гурткової роботи розроблений на засадах проектно-технологічної системи, яка базується на гнучкій організації процесу навчання учнів, де пріоритет належить засобам активного навчання і сучасним педагогічним технологіям, а це, в свою чергу, вимагає розроблення відповідної методики, перегляду деяких важливих питань проведення гурткових занять. Проектну технологію розглядали у наукових працях В. Гузєєв, О. Пєхота, І. Чечель, Є. Полат, О. Коберник та інші ученні. Основний принцип проектного навчання особистісно-орієнтований підхід, який заснований на засадах вільного виховання. Слід пам'ятати, що гуртківців необхідно навчати самостійно робити вибір об'єкту, над яким вони будуть працювати. Дитина у ході обговорення спільно із своїми товаришами та вчителем вчиться реально оцінювати свої можливості, і добирати такий об'єкт проектування, який відповідає його інтересам, здібностям тощо. Тут важливим є не стільки рівень самостійності гуртківця у виборі об'єкту, але сам процес вільного вибору та обґрунтування форми майбутнього виробу, його дизайну чи конструкторського розв'язку, що може відбуватись методами інтерактивного обговорення. З огляду на вищесказане, я обрала тему курсової роботи «Використання проектної технології на заняттях гуртка декоративно-прикладного мистецтва». Об'єкт дослідження – освітній процес у позашкільних навчальних закладах . Предмет дослідження – використання проектної технології на заняттях гуртка декоративно-прикладного митсецтва. Метою курсової роботи: є дослідження теоретичних основ та особливостей організації проектної технології; експериментальна перевірка ефективності використання методу проектів на заняттях гуртка декоративно-прикладного мистецтва. Гіпотеза: застосування проектної технології на заняттях гуртка підвищує рівень засвоєння навчального матеріалу гуртківцями забезпечує оперативне керування індивідуальною діяльністю та активізує пізнавальну діяльність учнів.