«Використання проектної технології на заняттях гуртка декоративно-прикладного мистецтва» (ID:357316)
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………….
РОЗДІЛ 1
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА ЗАНЯТТЯХ ГУРТКА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА……………………………………………………….
1.1. Проектна технологія у дослідженнях зарубіжних та вітчизняних авторів………………………………………....
1.2. Основні поняття методу проектів…………………………
1.3. Особливості проектної діяльності на заняттях гуртка декоративно-прикладного мистецтва……………………...
РОЗДІЛ 2
ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА. ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА ЗАНЯТТЯХ ГУРТКА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА……………………………………………………….
2.1. Організація і зміст експериментального дослідження…...
2.2. Результати експериментального дослідження……………
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………
ДОДАТКИ………………………………………………………………
Зразок роботи
ВСТУП
За довгі роки позашкільна освіта стала центром становлення юних обдарувань і талантів, інтелектуального та духовного збагачення дитини, розвитку творчої особистості. Сучасний виховний процес у позашкільних навчальних закладах освіти стикається з рядом задач, які вимагають від керівників гуртків бути дипломатом у складному світі вподобань та настроїв дитини.
Позашкільний заклад є місцем відпочинку дітей, адже навчання у гуртках за власним вибором – це вже своєрідна форма відпочинку. І щоб цей відпочинок був найбільш цікавим, плідним, необхідно на заняттях гуртка вдало застосовувати різноманітні форми та методи організації навчально-виховної роботи. Бо навчання у гуртках не повинно бути одноманітною діяльністю.
Провідним напрямом реалізації нового змісту навчання є проектно-технологічна діяльність, яка інтегрує всі види сучасної діяльності людини: від появи творчого задуму до реалізації готового продукту. Проектно-технологічний підхід дає можливість реалізувати варіативність у змісті гурткової роботи, тобто уникнути жорсткої регламентації наповнення змісту навчальної діяльності дітей. Сучасний зміст гурткової роботи розроблений на засадах проектно-технологічної системи, яка базується на гнучкій організації процесу навчання учнів, де пріоритет належить засобам активного навчання і сучасним педагогічним технологіям, а це, в свою чергу, вимагає розроблення відповідної методики, перегляду деяких важливих питань проведення гурткових занять.
Проектну технологію розглядали у наукових працях В. Гузєєв, О. Пєхота, І. Чечель, Є. Полат, О. Коберник та інші ученні.
Основний принцип проектного навчання особистісно-орієнтований підхід, який заснований на засадах вільного виховання. Слід пам'ятати, що гуртківців необхідно навчати самостійно робити вибір об'єкту, над яким вони будуть працювати. Дитина у ході обговорення спільно із своїми товаришами та вчителем вчиться реально оцінювати свої можливості, і добирати такий об'єкт проектування, який відповідає його інтересам, здібностям тощо. Тут важливим є не стільки рівень самостійності гуртківця у виборі об'єкту, але сам процес вільного вибору та обґрунтування форми майбутнього виробу, його дизайну чи конструкторського розв'язку, що може відбуватись методами інтерактивного обговорення.
З огляду на вищесказане, я обрала тему курсової роботи «Використання проектної технології на заняттях гуртка декоративно-прикладного мистецтва».
Об'єкт дослідження – освітній процес у позашкільних навчальних закладах .
Предмет дослідження – використання проектної технології на заняттях гуртка декоративно-прикладного митсецтва.
Метою курсової роботи: є дослідження теоретичних основ та особливостей організації проектної технології; експериментальна перевірка ефективності використання методу проектів на заняттях гуртка декоративно-прикладного мистецтва.
Гіпотеза: застосування проектної технології на заняттях гуртка підвищує рівень засвоєння навчального матеріалу гуртківцями забезпечує оперативне керування індивідуальною діяльністю та активізує пізнавальну діяльність учнів.
Інші роботи з даної категорії: