0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості подання релігійної інформації в ЗМІ (ID:412899)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 92
Рік виконання: 2018
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В УКРАЇНІ 6 1. Загальний огляд ЗМІ в українському медійному просторі 6 2. Аналіз світських ЗМІ, що подають інформацію про релігію 16 3. Аналіз релігійних ЗМІ 24 Висновок до розділу 1 33 РОЗДІЛ 2. РЕЛІГІЙНА ІНФОРМАЦІЯ В ЗМІ УКРАЇНІ 34 2.1. Значення ЗМІ у висвітленні релігійної тематики 34 2.2. Особливості подання релігійної інформації в різних видах ЗМІ 43 2.3. Особливості сприйняття релігійної інформації поданої в світських та в релігійних ЗМІ 53 2.4. Подання інформації про автокефалію у ЗМІ 60 Висновок до розділу 2 63 3. ПРОБЛЕМИ ПОДАННЯ РЕЛІГІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЇ У ЗМІ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕНЬ 64 3.1. Виділення наявних проблем щодо подання релігійної інформації у ЗМІ 64 3.2. Пропозиції подолання проблем у поданні релігійної інформації у ЗМІ 74 Висновок до розділу 3 81 ВИСНОВКИ 82 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ДЖЕРЕЛ 85 ДОДАТКИ 92 Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Підставою для даного дослідження можуть бути напрацювання значної кількості релігійної інформації в ЗМІ та особливості подання такої інформації в медіапросторі саме України (в умовах мультирелігійності нашої країни). Особливості подання релігійної інформації у ЗМІ досліджували такі вчені як Андрющенко М.І., Балакицький М.Н., Бойко А.А., Бобров В.С., Боруцький С.Т., Бутяріна М.С., Бутусов Ю.М., Василенко К.М., Гадьо Н.М., Горська К.С., Грищенко О.М., Євсейцева О.С., Іванов В.Ф., Коппель О.А., Кухарчук Р.С., Лубський В.І. та інші. У їхніх працях проаналізовано особливості діяльності сучасних ЗМІ, способи їх роботи із релігійною інформацією та вплив на сприйняття суспільством тих чи інших релігійних новин. Попри наявність численних досліджень у даній сфері, залишається низка невирішених проблемних аспектів, які потребують удосконалення та подальшого вивчення. Метою даної дипломної роботи є дослідження особливостей подання релігійної інформації у ЗМІ. Відповідно до мети були поставлені такі завдання: - здійснити загальний огляд українських ЗМІ; - проаналізувати місце релігійної інформації у ЗМІ України; - виділити проблемні питання та запропонувати шляхи їх вирішення щодо даної тематики. Предметом роботи є особливості подання релігійної інформації в світських та релігійних засобах масової інформації в Україні. Об’єктом роботи являється є інформація релігійного змісту Методичну базу дослідження складають методи збору, систематизації та аналізу даних. Зокрема такі: - системний аналіз - для деталізації і розчленування об’єкта дослідження на окремі важливіші складові елементи; - синтез - для узагальнення аспектів методики подання релігійної інформації у ЗМІ; - аналогія - для дослідження відповідності вітчизняної та іноземної практики; - абстрагування - для формування узагальнених висновків на основі системного аналізу і синтезу теорії й практики подання релігійної інформації у ЗМІ; - конкретизація - для обґрунтування змісту ЗМІ та релігійної інформації; - монографічний - для дослідження теоретичних розробок вітчизняних та іноземних вчених щодо особливостей подання релігійної інформації у ЗМІ. Методи дослідження засновані на вивченні та конструктивному аналізі наукової літератури з проблеми дипломної роботи. Наукова новизна роботи полягає в розробці методики покращення та усунення недоліків щодо подання релігійної інформації у ЗМІ. Практична значимість дослідження полягає в тому, що результати теоретичного дослідження можуть бути використані журналістами при поданні інформації релігійного змісту у ЗМІ. Структура дипломної роботи зумовлена метою і завданнями дослідження, складається зі вступу, трьох розділів, що мають дев’ять підрозділів, висновків, списку використаних джерел (80 найменувань), додатків. Дана дипломна робота включає 21 рисунок, 1 додаток. Загальний обсяг роботи - 98 сторінок, з яких 90 - основний текст. РОЗДІЛ 1. ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В УКРАЇНІ 1.Загальний огляд ЗМІ в українському медійному просторі Засоби масової інформації виконують у суспільстві важливу інформаційну роль. При цьому у процесі функціонування ЗМІ зв’язок між комунікаторами здійснюється у двох напрямках. ЗМІ повинні враховувати інтереси суспільства, як різних соціальних груп, так і окремих особистостей. Діяльність ЗМІ має важливі суспільні наслідки, оскільки інформація, що адресується аудиторії, визначає її відношення до дійсності і напрям соціальної діяльності. ЗМІ можуть не лише інформувати, але