0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Корпоротивна культура (ID:462081)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 16
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ДЛЯ ЗАМОВЛЕННЯ ПИШІТЬ ТЕЛЕГРАМ АБО ВАЙБЕР +380957811447 Є можливість порахувати з вашими даними. (МОЖЛИВО КУПИТИ НЕ ВСЮ РАБОТУ)
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2.1 Задача № 1 У завданні необхідно розкрити особливості корпоративної культури підприємства, де студенти проходили практику або працюють (можна проаналізувати будь-яке «умовне» підприємство), у наступній послідовності: 1. Дати характеристику підприємства (найменування, форма власності, вид діяльності, опис продукції, товарів (послуг), організаційна структура, стиль керування, чисельність персоналу (основного й допоміжного), покупці (споживачі) товарів (послуг) підприємства, особливості реалізації продукції, товарів або послуг). 2. Описати корпоративну культуру підприємства по моделі Ф.Харриса й Р. Морана. 3. Дати опис корпоративної культури відповідно до будь-якої іншої існуючої типології культур (на власний розсуд). 4. Навести приклади традицій свого підприємства. 2.2 Задача № 2 Необхідно розробити корпоративний кодекс аналізуємого підприємства, що включає в себе: а) мету, б) місію, в) девіз, г) головні корпоративні принципи, д) пам’ятку «Корпоративний імідж співробітника» (пам’ятка повинна розкривати відповіді на запитання: що можна, а що не можна носити на роботу? Основні закони формування ділового іміджу чоловіка й жінки) 2.3 Тестові завдання 1. До якої культури відноситься наступне визначення: Культура відображає свою особливу систему цінностей, свої норми й правила та вступає в протиріччя із загальною корпоративною культурою. ЇЇ носіями є люди або цілий підрозділ незадоволених тією системою цінностей, яка прийнята в даній компанії: а) конткультура; б) нейтральна субкультура; в) прогресивна субкультура; г) домінуюча. 2. Що не відноситься до субкультури? а) нейтральна культура; б) прогресивна культура; в) домінуюча культура; г) конфліктуюча культура. 3. У чому укладається сутність інтегруючої функції корпоративної культури: а) формує соціально-психологічний клімат, коли кожний відчуває себе частиною цілого, формує почуття спільності, залучення в справи організації й прихильності їй; б) забезпечує керованість і передбачуваність поведінки членів організації; норми, що існують, усувають непогодженість дій; в) заміщення офіційних механізмів і потоків інформації, відносин на неформальні; г) надихає співробітників організації на пріоритетне врахування інтересів клієнтів. 4. Корпоративна культура потрібна. для рішення наступних завдань: а) комунікативне завдання; б) мотиваційне завдання; в) облікове завдання; г) фіскальне завдання. 5. «Клубна культура» характеризується: а) лояльністю, відданістю й спрацьованістю співробітників, командною роботою. Стабільні й безпечні умови сприяють поваги до віку співробітників. Кар’єрний ріст відбувається повільно й поступово; б) концентрацією управлінських функцій у руках невеликої групи людей або однієї людини, авторитарним стилем керівництва, твердим контролем над виконанням рішень; в) відсутністю єдиної суспільної думки, роз’єднаністю в поглядах, невдоволенням більшості співробітників прийнятими в організаціями нормами й правилами поведінки; г) права й обов’язки делегуються співробітникам, здатним виконувати ті або інші дії. Більшість співробітників мають гарні професійні якості й здатні працювати на результат. 6. Для якої корпоративної культури характерні наступні ознаки: характерна концентрація управлінських функцій у руках невеликої групи людей або однієї людини, авторитарний стиль керівництва, твердий контроль над виконанням рішень, низький рівень бюрократизації: а) культура влади; б) агресивно-захисна культура; в) адхократична культура; г) в’язниця строгого режиму. 7. Рекреативна функція :укладається в тому, що корпоративна культура: а) сприяє відновленню щиросердечних чинностей, забезпеченню психологічного комфорту. Працюючи разом, співробітники створюють собі такі умови, при яких вони почувають себе легко й комфортно; б) дозволяє спростити процеси комунікації, зменшується час на різні узгодження, усередині організації створюються специфічні, властиві тільки даному співтовариству способи спілкування; в) допомагає організації вижити в умовах швидко мінливого зовнішнього середовища, вистояти в конкурентній боротьбі; г) набудовує співробітників організації на пріоритетне врахування інтересів клієнтів.
Інші роботи з даної категорії: