0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування комунікативної компетентності в учнів під час ігрової діяльності на уроках з основ здоров’я (ID:470703)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 62
Рік виконання: 2021
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ 8 1.1 Особливості формування комунікативної компетенції 8 1.2 Педагогічні умови застосування технології навчання методу проектів при формуванні комунікативної компетенції 13 1.1. Комунікативна компетентність як життєва компетентність особистості. 1.2. Особливості формування комунікативної компетентності учнів базової школи 1.3. Ігрові технології як засіб формування комунікативної компетентності школярів.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Як правило, насичений ігровими моментами навчально-освітній процес активізує пізнавальні здібності учнів початкової школи: гра вчить, захоплює, викликає бажання брати участь і одночасно знімає психологічну напругу, яке в більшій чи меншій мірі супроводжує будь-яке навчальне навантаження. Гра завжди включає в себе вибір-що сказати, як відповісти, як виграти? Бажання вирішити ці проблеми загострює розумову діяльність гравців, пробуджує інтерес і активність дітей. Це дає можливість проявити себе в цікавить Вас діяльності, спонукає учня до спілкування-до спілкування з однолітками. Теоретико-методологічна основа дослідження. Про ці та інші проблеми формування комунікативної компетентності в учнів під час ігрової діяльності на уроках з основ здоров‘я писали вітчизняні та зарубіжні педагоги Б.Г. Ананьева, A.A. Бодалева, И.А. Зимней, A.B. Мудрик, В.Н. Мясищева, C.Л.Рубинштейна, В.А.Сластенина, И.Л.Бим, Н.Д. Гальскова, Н.Хомский, В.В. Сафонова, Е.Н. Соловова, Г.Д. Томахин, В.А. Сластенин, Г.С. Трофимова, О.В. Фадейкина, А.Н. Шамов, О.В. Шмайлова, С.А. Юсупов, T. Хатчинсон, А. Уотенс, К.Е. Безукладникова, Н.І. Алмазова, М.З.Биболетовой, І.А. Зимней, А.Н.Шамова Н.Ф. Коряковцевой, В.П. Фурмановой. Мета дослідження – розробити і апробувати методику формування комунікативної компетентності в учнів під час ігрової діяльності на уроках з основ здоров’я. Об’єкт дослідження – освітній процес з основ здоров’я у закладах загальної середньої освіти. Предмет дослідження – методика формування комунікативної компетентності в учнів під час ігрової діяльності на уроках з основ здоров’я. Гіпотеза – використання ігрових технологій забезпечує ефективність засобу формування комунікативної компетентності учнів середнього шкільного віку під час уроків з основ здоров’я. Згідно з метою та гіпотезою дослідження нами було поставлено такі завдання: -Проаналізувати особливості формування комунікативної компетентності у школярів під час вивчення основ здоров’я у закладах загальної середньої освіти у науково-методичній літературі та шкільній практиці; -Розробити і пробувати методику ігрової діяльності на уроках з основ здоров’я з метою формування комунікативної компетентності; -Запропонувати ефективні шляхи використання ігрових технологій на уроках з основ здоров’я з метою формування комунікативної компетентності. Методи та організація дослідження. Для вирішення поставлених завдань були використані наступні методи: -теоретичні: аналіз, систематизація, зіставлення, класифікація науково-педагогічних джерел інформації, що дозволило узагальнити та систематизувати погляди вчених на проблему, яка вивчається; - емпіричні:анкетування, беміди з вчителями і учнями, спостереження. Практичне значення. Отримані в результаті виконання дипломної роботи дані про те, що ігрова діяльність дітей під час уроку, може бути використана вчителем основ здоров’я для формування комунікативної компетентності в учнів. Структура дослідження – дана дипломна робота містить три розділи, висновки до розділів, загальний висновок, список використаних джерел (61), додатки. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ 1.1. Особливості формування комунікативної компетентності в учнів Компетентність – це насамперед: особистий результат навчальної діяльності; практичний досвід успішного використання відповідних знань і навичок у різних життєвих ситуаціях; індивідуальний досвід реалізації набутих навичок; показник того, що учень міг реалізувати накопичений багаж знань і набутих навичок індивіда відповідно до визначених освітніх стандартів. Комунікативна (яка тісно співвідноситься з мовою) компетентність – це здатність входити в спілкування, бути зрозумілим, невимушено спілкуватися. Комунікаційна компетентність-це компетенція, яка відрізняє те, наскільки ефективні навички спілкування людини з іншими людьми. По суті, це набір вимог до людини, які безпосередньо важливі для процесу спілкування, – в цьому суть визначення комунікативної компетентності. [1]
Інші роботи з даної категорії: