0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вплив міжнародного туризму на імідж України (ID:470704)

Тип роботи: дисертація
Дисципліна:Інше
Сторінок: 70
Рік виконання: 2021
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КРАЇНИ В МІЖНАРОДНОМУ ТУРИЗМІ 6 1.1. Сутність поняття туристичного іміджу країни 6 1.2. Основні геополітичні чинники, що впливают на туристичний імідж країни 9 1.3. Міжнародна практика формування туристичного бренду країни 11 Висновки до розділу 1 16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ІМІДЖУ УКРАЇНИ В МІЖНАРОДНОМУ ТУРИЗМІ 17 2.1. Тенденції та проблеми розвитку міжнародного туризму в Україні 17 2.2. Дослідження впливу міжнародного туризму на економіку України 23 2.3. Аналіз бренду туристичного підприємства та його вплив на туристичний імідж країни 28 Висновки до розділу 2 36 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ІМІДЖУ УКРАЇНИ НА СВІТОВОМУ ТУРИСТИЧНОМУ РИНКУ 37 3.1. Напрями формування позитивного туристичного іміджу України 37 3.2. Стратегія брендингу, як інструмент формування іміджу країни 48 3.3. Стратегічні напрями удосконалення туристичного міджу України 51 Висновки до розділу 3 54 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 59 ДОДАТКИ 63
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Формування іміджу туризму в Україні знаходиться на початковому етапі, проте, з огляду на те, що розвиток сфери туризму визнано урядом України одним з пріоритетних напрямків розвитку економіки країни, в тому числі її положення на світовій арені важливим є формування іміджу України, що, власне, і зумовлює актуальність нашого дослідження. Об'єкт дослідження - міжнародний туризм. Предмет дослідження – імідж України в межах міжнародного туризму. Мета – визначення впливу міжнародного туризму на імідж України. Відповідно до мети завданнями дослідження є: - розкрити сутність поняття туристичного іміджу країни; - навести основні геополітичні чинники, що впливають на туристичний імідж країни; - дослідити міжнародну практику формування туристичного бренду країни; - виявити тенденції та проблеми розвитку міжнародного туризму в Україні; - дослідити вплив міжнародного туризму на економіку України; - провести аналіз бренду туристичного підприємства та його вплив на туристичний імідж країни; - виявити напрями формування позитивного туристичного іміджу України; - представити шляхи покращення бренд-менеджменту в туристичній сфері України; - визначити стратегічні напрями удосконалення туристичного бренду України. Методика дослідження. Методологічною основою роботи є сукупність прийомів і методів наукового пізнання. Вибір методів дослідження обумовлений особливостями його об’єкта та предмета, а також метою та завданнями. Для вирішення поставлених завдань використовувалися наступні методи: - системний та абстрактний при розкритті сутності поняття туристичного іміджу країни та наведенні основних геополітичних чинників, що впливають на туристичний імідж країни; - діалектичний – при дослідженні міжнародної практики формування туристичного бренду країни; - логіко-семантичний – при виявлені тенденції та проблеми розвитку міжнародного туризму в Україні та при дослідженні впливу міжнародного туризму на економіку України; - аналізу та синтезу – при аналізі бренду туристичного підприємства та його вплив на туристичний імідж країни; - індукції та дедукції при виявленні напрямів формування позитивного туристичного іміджу України; представленні шляхів покращення бренд-менеджменту в туристичній сфері України а при визначенні стратегічних напрямів удосконалення туристичного бренду України. Для досягнення поставленої мети застосовувалися прийоми групування, класифікації та графічного представлення результатів дослідження. Наукова новизна полягає у проведенні комплексного дослідження впливу міжнародного туризму на імідж України та важливості останнього в умовах пандемії Covid-19. Практична значущість результатів дослідження в наведенні шляхів покращення бренд-менеджменту в туристичній сфері України та визначенні стратегічних напрямів удосконалення туристичного бренду України. Робота складається з вступу, 3 розділів, загальних висновків; містить 58 сторінок тексту, 15 рисунків, 9 таблиць, 6 додатків. Список використаних джерел включає 18 найменувань літератури, 26 електронних публікацій. РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КРАЇНИ В МІЖНАРОДНОМУ ТУРИЗМІ 1.1. Сутність поняття туристичного іміджу країни Туризм на сьогоднішній день – це найбільш масовий феномен XXI століття, кожна людина прагне подорожувати, відвідати якомога більше місць, а тому туризм проникає в усі сфери життя людей і трансформує навколишній світ. Щороку збільшується кількість міжнародних туристів, з’являються нові напрямки, а також види туристичних послуг та продуктів, залучається все більша кількість підприємств з інших галузей економіки, що безпосередньо чи віддалено працюють на туристичну галузь, тим самим створюючи робочі місця та збільшуючи рівень внеску до ВВП країни, що приймає. Нині міжнародний туризм, знаходячись під впливом глобалізаційних й інтеграційних процесів починає набувати динамічного розвитку та виступає одним з найбільш впливових факторів, від яких залежить збільшення рівня конкурентоспроможності країни на ринках на світовій арені [7]. На сьогодні чи не кожна країна може похвалитися своїми природніми багатствами, зонами курорту. Не виключенням в даному питанні є і