0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ БІЗНЕС-МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ (ПРАТ «ОБОЛОНЬ») (ID:470722)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 44
Рік виконання: 2021
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………...….4 РОЗДІЛ 1. ДІАГНОСТИКА ТА СТВОРЕННЯ ВНУТРІШНЬОЇ БІЗНЕС-СИСТЕМИ ПРАТ «ОБОЛОНЬ»…………………………………………………...…..5 1.1 Характеристика бізнес-системи підприємства…………………….……….5 1.2. Побудова фінансової структури підприємства на основі його бізнесової діяльності……………………………………………………………………………..…8 1.3. Аналіз та удосконалення бізнес-моделі підприємства…………..……….12 РОЗДІЛ 2. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРАТ «ОБОЛОНЬ» У БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩІ……………………………………….……18 2.1. Аналіз та розвиток взаємовідносин з постачальниками…………………18 2.2. Діагностика та розвиток взаємовідносин зі стейкхолдерами……………22 2.3. Удосконалення комерційної діяльності підприємства……………..……29 РОЗДІЛ 3. КЛЮЧОВІ ПОКАЗНИКИ УСПІХУ ПРАТ «ОБОЛОНЬ»….……32 3.1. Оцінювання поточних KPI бізнесової діяльності підприємства……..…32 3.2. Прогноз KPI за цільовими результатами успіху бізнесу……………..….33 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………37 ДОДАТКИ………………………………………………………………………39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Метою роботи є розробка рекомендацій щодо формування ефективної бізнес-моделі підприємства роздрібної та оптової торгівлі. Об’єкт дослідження – це бізнес-система функціонування ПрАТ «Оболонь». Предмет дослідження – компоненти бізнес-системи функціонування ПрАТ «Оболонь». Інформаційною базою дослідження є емпіричні дані, опубліковані у наукових роботах вітчизняних і зарубіжних вчених, офіційних матеріалах Державної служби статистики України, періодичних виданнях та мережі інтернет. РОЗДІЛ 1. ДІАГНОСТИКА ТА СТВОРЕННЯ ВНУТРІШНЬОЇ БІЗНЕС-СИСТЕМИ ПРАТ «ОБОЛОНЬ» 1.1Характеристика бізнес-системи підприємства Приватне акціонерне товариство «Оболонь» та його дочірні підприємства (далi разом - "Група") виготовляють та продають пиво, мінеральну воду, прохолоджувальнi та слабоалкогольні напої під різними брендами торгової марки "Оболонь". ПрАТ «Оболонь», зареєстроване 29.06.1993 року, розташовується за адресою: м. Київ, вул. Богатирська 3. Історія компанії веде свій початок із 1974 року, коли розпочалося будівництво Київського пивзаводу № 3. Сьогодні до складу корпорації «Оболонь» входять: головний завод у Києві − ПАТ «Оболонь», який є найбільшим пивзаводом в Україні та дев'ять підприємств у регіонах країни: два дочірніх підприємства − ДП ПАТ «Пивоварня Зіберта» та ДП ПАТ «Красилівське», шість підприємств із корпоративними правами – ПАТ «Охтирський пивоварний завод», ПрАТ «Бершадський комбінат», ПрАТ «Дятьківці», ТОВ «Оболонь Агро», ПрАТ «Рокитнівський скляний завод» і два відокремлених цехи − завод в Олександрії Кіровоградської