0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка стратегії розвитку ТОВ «Твій Хліб» (ID:470728)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 50
Рік виконання: 2021
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Стратегія розвитку підприємства: означення та підходи до сутності 5 1.2. Формування та зміст основних етапів розробки стратегії розвитку підприємства 11 1.3. Концепція еволюції галузі та її значення у реалізації стратегії розвитку 18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО ТА ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТОВ «ТВІЙ ХЛІБ» 21 2.1. Характеристика компанії ТОВ «Твій Хліб» 21 2.2. Аналіз фінансового стану ТОВ «Твій Хліб» 25 2.3. Аналіз конкурентної позиції ТОВ «Твій Хліб» 28 РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ «ТВІЙ ХЛІБ» 35 3.1. Обґрунтування стратегії розвитку ТОВ «Твій Хліб» 35 3.2. Розробка заходів формування стратегії розвитку підприємства 39 3.3 Оцінка готовності підприємства до реалізації конкурентної стратегії 40 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48 ДОДАТКИ 50
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Мета дослідження – обґрунтувати механізм розробки фінансової стратегії в умовах ТОВ «Твій хліб». Відповідно до мети, у роботі ставляться такі завдання: -дослідити теоретичні основи щодо поняття формування стратегії розвитку підприємства -здійснити аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ТОВ «Твій  Хліб» -на основі результатів аналізу запропонувати формування та реалізацію стратегії розвитку ТОВ «Твій Хліб» Інформаційною базою дослідження є законодавчі та нормативні акти України, роботи українських та зарубіжних економістів які розглядали сутність та проблематику формування та реалізації стратегії, статті з економічних журналів, а також фінансова звітність та статистичні матеріали за результатами виробничо-фінансової діяльності ТОВ «Твій хліб». Методи дослідження. У процесі виконання роботи застосовувалася сукупність загальних та специфічних наукових методів. У процесі оцінювання стану досліджуваного підприємства та виборі для нього стратегічних пріоритетів розвитку застосовувалися наступні методи: економічний аналіз діяльності підприємства. Визначення стратегій фірми залежить від конкретної ситуації, в якій вона знаходиться. Немає жодної схеми, завдяки якої можливо вирішити усі сучасні стратегічні проблеми. Аналіз практики розробки стратегій дозволяє виявити загальний принципи та рамки, в межах яких можливе формування стратегій. Науковцями досліджено та встановлено, що формування стратегії розвитку підприємства має базуватися на основних принципах стратегічного управління в умовах зміни зовнішнього середовища галузі діяльності підприємства; постійна розробка стратегії розвитку підприємства та адаптація до змін як внутрішнього, так і зовнішнього середовища; комплексність стратегії, узгодженість стратегічних рішень за окремими напрямами діяльності підприємства, видами ресурсів, функціями і т. д. За допомогою аналізу та вибору оптимальної стратегії підприємства є можливість виходу на ринок у якості лідера та підтримки лідерських позицій й надалі. РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Стратегія розвитку підприємства, означення та підходи до сутності На сьогоднішній день надати однозначне визначення стратегії є нелегкою задачею. Більшість відомих вчених формулювали на основі особистого бачення змісту стратегії, однак в їх визначення закладено різний зміст. Розробка стратегії – це, насамперед, отримання відповідної інформації стосовно майбутнього розвитку підприємства, впровадження підприємством сучасних методів управління, завдяки чому, виникає збалансованість і майбутні напрямки розвитку підприємства. Сучасна стратегія розробляється з урахуванням нинішніх умов, в рамках яких функціо