0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Обґрунтування маркетингової стратегії підприємства (ID:470736)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 33
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………. 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ…………………………………………… 5 1.1. Роль i значення стратегічного маркетингу в діяльності підприємства…………………………………………………..... 5 1.2. Маркетинговий стратегічний аналіз як основа формування ефективної діяльності підприємства……………………………………….. 7 1.3. Методика розробки маркетингової стратегії підприємства………….. 9 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА………………………………………………………….. 12 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства…………... 12 2.2. Діагностика конкурентоспроможності підприємства……………….. 15 2.3. Аналіз ефективності діючої маркетингової стратегії………………... 17 РОЗДІЛ 3. ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА…………………………………………….. 20 3.1. Розробка комплексу маркетингу в підприємстві……………………... 20 3.2. Удосконалення каналів розподілу продукції…………………………. 22 3.3. Напрями удосконалення системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємства…….…………………………… 23 ВИСНОВКИ………………………….……………………………………… 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………… 26 ДОДАТКИ…………………………………………………………………… 29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Відповідно до визначеної мети в курсовій роботі були сформульовано такі завдання: -дослідження ролі та значення маркетингу в діяльності підприємства; -характеристика маркетингового стратегічного аналізу як основи формування ефективної діяльності підприємства; -аналіз існуючих методик розробки маркетингової стратегії підприємства; -здійснити оцінку ефективності маркетингової стратегії на підприємстві ЧАО НПО «ДНЕПРОПРЕСС» -обґрунтувати вибір маркетингової стратегії підприємства; -визначити напрями удосконалення системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємства. Методи дослідження, використані в курсовій роботі – аналіз, синтез, контент-моніторинг, структурно-функціональний аналіз, узагальнення, порівняльний, описовий та індуктивний аналіз. Структура роботи: курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, в кожному з яких по 3 пункти, висновків, списку використаних джерел та додатків. РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 1.1. Роль i значення стратегічного маркетингу в діяльності підприємства У сучасній економіці будь-яка компанія повинна будувати свою діяльність на основі планування. Планування має охоплювати будь-які сфери діяльності компанії (виробничу, кадрову, фінансову, інвестиційну, маркетингову, технологічну, податкову і т.д.), однак для різних функціональних напрямків діяльності фірми акценти в плануванні можуть відрізнятися. Для маркетингової, інвестиційної, технологічної діяльності властиво зміщення в бік стратегічного управління, в той час як для виробничої, фінансової і податкової – в сторону оперативного. Зазвичай компанії складають річні, довгострокові і стратегічні плани. В ході планування діяльності ком