Обґрунтування маркетингової стратегії підприємства (ID:470736)
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………. 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ……………………………………………
5
1.1. Роль i значення стратегічного маркетингу в
діяльності підприємства………………………………………………….....
5
1.2. Маркетинговий стратегічний аналіз як основа формування
ефективної діяльності підприємства………………………………………..
7
1.3. Методика розробки маркетингової стратегії підприємства………….. 9
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА…………………………………………………………..
12
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства…………... 12
2.2. Діагностика конкурентоспроможності підприємства……………….. 15
2.3. Аналіз ефективності діючої маркетингової стратегії………………... 17
РОЗДІЛ 3. ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ МАРКЕТИНГОВОЇ
СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА……………………………………………..
20
3.1. Розробка комплексу маркетингу в підприємстві……………………... 20
3.2. Удосконалення каналів розподілу продукції…………………………. 22
3.3. Напрями удосконалення системи стратегічного управління
маркетинговою діяльністю підприємства…….……………………………
23
ВИСНОВКИ………………………….……………………………………… 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………… 26
ДОДАТКИ…………………………………………………………………… 29
Зразок роботи
Відповідно до визначеної мети в курсовій роботі були сформульовано такі завдання:
-дослідження ролі та значення маркетингу в діяльності підприємства;
-характеристика маркетингового стратегічного аналізу як основи формування ефективної діяльності підприємства;
-аналіз існуючих методик розробки маркетингової стратегії підприємства;
-здійснити оцінку ефективності маркетингової стратегії на підприємстві ЧАО НПО «ДНЕПРОПРЕСС»
-обґрунтувати вибір маркетингової стратегії підприємства;
-визначити напрями удосконалення системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємства.
Методи дослідження, використані в курсовій роботі – аналіз, синтез, контент-моніторинг, структурно-функціональний аналіз, узагальнення, порівняльний, описовий та індуктивний аналіз.
Структура роботи: курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, в кожному з яких по 3 пункти, висновків, списку використаних джерел та додатків.
РОЗДІЛ 1
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ
МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ
1.1. Роль i значення стратегічного маркетингу в діяльності підприємства
У сучасній економіці будь-яка компанія повинна будувати свою діяльність на основі планування. Планування має охоплювати будь-які сфери діяльності компанії (виробничу, кадрову, фінансову, інвестиційну, маркетингову, технологічну, податкову і т.д.), однак для різних функціональних напрямків діяльності фірми акценти в плануванні можуть відрізнятися. Для маркетингової, інвестиційної, технологічної діяльності властиво зміщення в бік стратегічного управління, в той час як для виробничої, фінансової і податкової – в сторону оперативного.
Зазвичай компанії складають річні, довгострокові і стратегічні плани.
В ході планування діяльності ком
Інші роботи з даної категорії: