0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (ID:470860)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 56
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………….4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА………………………………………………..6 1.1. Поняття та структура організації рекламної діяльності підприємства…...6 1.2. Способи реалізації рекламної діяльності підприємства………………….11 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГК «ФОКСТРОТ» …………………………………………………………………...21 2.1. Аналіз маркетингової діяльності ГК «Фокстрот»………………………...21 2.1.1. Характеристика товарного ринку та товарна політика підприємства……………………………………………………………………..21 2.1.2. Управління товарним асортиментом у ГК “Фокстрот”……………………………………………………………………….26 2.1.3. Цінова політика та організація збуту товарів…………………………...28 2.2. Організація рекламного відділу та рекламної діяльності ГК «Фокстрот»……………………………………………………………………….29 2.3. Аналіз фінансового стану ГК «Фокстрот»………………………………...40 2.4. Рекомендації по вдосконаленню рекламної діяльності ГК «Фокстрот»...43 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...47 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...49 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Рекламна діяльність, в тій чи іншій мірі, здійснювана будь-яким підприємством повинна бути оптимальною, тобто, мати максимальну ефективність при заданому обсязі витрат або мінімальні витрати при необхідному рівні ефективності. Вибір оптимального варіанту організації рекламної діяльності є одним з неопрацьованих напрямків теорії реклами. У науковій літературі з реклами практично відсутні доступні для використання методичні рекомендації щодо розрахунку основних характеристик і параметрів організації рекламної діяльності. Проблеми організації рекламної діяльності виникають тому, що потенційні учасники рекламних процесів мають різні характеристики, властивості, по-різному впливають на кінцевий результат. Крім того, рекламна діяльність є складним процесом. Тому кожне підприємство має власне уявлення про роль і місце реклами в своїй діяльності. Підходи до організації реклами різноманітні і індивідуальні, вони залежать від напрямків діяльності промислового підприємства, його місця на ринку і безлічі інших чинників (в т. ч. суб'єктивних). На наш погляд, актуальність даної теми обумовлена ​​тим, що реклама залишається одним з ефективних способів просування товарів і послуг на ринку, і успіх фірми залежить від того, як організована рекламна діяльність на підприємстві. Метою дослідження є дослідження процесу організації рекламної діяльності ГК «Фокстрот». Для вирішення мети були поставлені наступні завдання: - вивчити підходи до трактування поняття «організація рекламної діяльності»; - вивчити зміст процесу організації рекламної діяльності підприємства; - вивчити підходи до формування рекламного відділу підприємства; - вивчити основний персонал рекламної служби та методи його найму; - розглянути організація рекламного відділу на прикладі ГК «Фокстрот». Об'єктом дослідження є ГК «Фокстрот». Предмет дослідження - організація рекламної діяльності підприємства. Методичною основою курсової роботи стали наукові знання основ маркетингу. Цілі і завдання дослідження визначили наступну структуру курсової роботи: вступ, 2 розділи, висновок, список використаної літератури (29 джерел та додатки. Робота представлена ​​на 56 сторінках.