0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основні етапи створення нового товару на підприємстві (ID:470861)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 53
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Поняття "новий товар" і його види 5 1.2. Етапи життєвого циклу товару 10 1.3. Аналіз успіхів і провалів при розробці нових товарів 14 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВНІ ЕТАПИ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПАТ «КИЇВХЛІБ» 21 2.1. Організаційна характеристика ПАТ «Київхліб» 21 2.2. Аналіз маркетингової діяльності ПАТ «Київхліб» 24 2.3. Оцінка основних етапів створення та шляхів виведення на ринок нових товарів на ПАТ «Київхліб» 32 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЗНИЖЕННЯ РИЗИКІВ ПРИ СТВОРЕННІ НОВОГО ТОВАРУ НА ПАТ «КИЇВХЛІБ» 40 ВИСНОВОК 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Виведення на ринок нових товарів дає змогу підприємствам стабілізувати збут, збільшити прибуток, підвищити ефективність розроблених маркетингових заходів, одержати переваги над конкурентами, а також вийти на новий рівень розвитку. Створення нових товарів шляхом використання комплексного підходу нині є довгою і кропіткою процедурою, надважливою при нинішніх ринкових умовах. Питання основних етапів створення нового товару на підприємстві висвітлені в працях Багієвa Г.Л. [2], Балдинюка А.Г.[3], Вачевського М.О.[7], Вороновської Р.О.[8], Ілляшенка С.М.[14], Медвєдєва Т.П.[24], Примака Т.О.[28], Степаничева Е.В.[33], Чеботар С.І. [39] та інших. Однак недостатньо уваги приділено проблемі поетапності та процедури створення і просування на ринок нового товару на підприємствах в умовах загострення конкурентної боротьби та військових дій на сході України. Метою даної курсової роботи є дослідження основних етапів створення нового товару на підприємства. Відповідно до мети будуть виконані такі завдання: дослідження теоретико-понятійного апарату в межах обраної теми; аналіз основних етапів створення нового товару на підприємстві; внесення рекомендацій щодо зниження ризиків при створенні нового товару підприємств на прикладі ПАТ «Київхліб». Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів основних етапів створення нового товару на підприємстві. Об'єктом дослідження є процес створення нового товару на підприємстві на прикладі хлібопекарського підприємства створеного на базі державного підприємства «Київхліб» у 1996 році - ПАТ «Київхліб». Для вирішення намічених задач були застосовані такі методи: - системно-науковий метод для вивчення системи створення нового товару на підприємстві, як єдиного механізму, що сформований із порівняно окремих та незалежних складників; - структурно-функціональний метод для вияснення складустворення нового товару; - метод аналізу та синтезу для визначення окремих складових та їх зв’язків у системі створення нового товару на підприємстві. В залежності від мети і завдань даної роботи її структура включає вступ, три розділи, що містять шість підрозділів, висновки, список використаних джерел (40 найменувань). Даною курсовою роботою також включено 3 таблиці, 10 рисунків. Загальний обсяг роботи становить 50 сторінки, з них 45 – основний текст. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1.Поняття "новий товар" і його види За умов нинішньої ринкової економіки вагому роль в забезпеченні ефективної діяльності підприємств набуває створення нових товарів. Нові товари для підприємств, з однієї сторони, є інструментом формування додаткової вартості, засобом комерціалізації активів суб'єктів товарного виробництва, ресурсом інвестицій, з іншої - фактор входження на нові ринки і формування нових потреб, що характеризуються відхиленням від раціональної економічної поведінки