0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Поведінка споживача (ID:470865)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 35
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА 5 1.1. Трактування терміну «поведінка споживача» 5 1.2. Фактори впливу на поведінку споживача 9 1.3. Методи дослідження поведінки споживача 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ 16 2.1. Загальна характеристика ТОВ «Нова Пошта» 16 2.2. Шляхи залучення позитивної поведінки споживачів на ТОВ «Нова Пошта» 20 2.3. Поведінка споживачів ТОВ «Нова Пошта» 24 рОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ТОВ «НОВА ПОШТА» 27 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛIТЕРАТУРИ 34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сутність поведінки споживачів знаходить прояв в діях людей під впливом факторів зовнішнього середовища та внутрішніх психологічних чи фізичних потреб, що виникають у процесі життєдіяльності та соціалізації і супроводжуються пошуком інформації, вибором, придбанням, використанням товарів або послуг та позбавленням від них. Основна задача в дослідженні споживачів - виявити фактори, які впливають на поведінку споживача. Дослідження поведінки кінцевих споживачів це основа для прийняття ефективних маркетингових рішень. На сьогодні існує велика кількість думок вітчизняних та іноземних науковців щодо поведінки споживача. Тому, поведінка споживача потрапила до сфери світових наукових інтересів завдяки численним науковим працям багатьох авторів, зокрема Алешина І.В.[1], Арташина І.А.[2], Бойко Р.В.[3], Васильєв Г.А.[4], Верховин В.І.[5], Веснін В.Р.[6], Гайденко Т.А.[7], Герасимова М.Е.[9], Дурович А.П.[12], Дибб С.О.[13], Железцов А.В.[15], Замкова Н.Л.[16], Зозулев А.В.[17] та інших. Метою роботи є дослідження поведінки споживачів. Відповідно до мети в даній курсовій роботі були поставлені наступні завдання: - розглянути теоретичні та методологічні основи поведінки споживача; - проаналізувати особливості поведінки споживача ТОВ «Нова Пошта»; - внести пропозиції щодо покращення поведінки споживачів на ТОВ «Нова Пошта»; - зробити висновки. Предметом даної роботи є особливості поведінки споживачів. Об’єктом роботи виступає ТОВ «Нова Пошта». Методологічну основу дослідження становлять такі методи: наукового узагальнення і систематизації, критичного аналізу, вивчення та конструктивний аналіз наукової літератури з проблеми дипломної роботи.  Методичну базу дослідження складають методи збору, систематизації та аналізу даних. Методи дослідження засновані на вивченні та конструктивному аналізі наукової літератури з проблеми курсової роботи.  Зокрема, для розв'язання поставлених завдань використані такі методи: - системно-науковий підхід до дослідження механізму поведінки споживачів як цілісного процесу складеного з відносно самостійних підсистем; - структурно-функціональний підхід для з'ясування елементного складу поведінки споживачів: метод аналізу та синтезу для виявлення елементного складу та взаємодії складових поведінки споживачів; метод індукції для встановлення спільних ознак складових поведінки споживача на підставі ознак, притаманних окремим структурам; - спеціально-наукові методи: порівняльний метод для встановлення подібності (відмінності) діяльності ТОВ «Нова пошта» стандартним вимогам щодо формування позитивної поведінки споживачів; конкретно-соціологічний метод для з'ясування рівня довіри населення до ТОВ «Нова Пошта»; - приватні методи: формально-юридичний (нормативно-догматичний) метод для дослідження складу апарату поведінки споживача як специфічного соціально-економічного феномена. Структура курсової роботи зумовлена метою і завданнями дослідження, складається зі вступу, трьох розділів, що мають сім підрозділів, висновків, списку використаних джерел (41 найменування).