0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Конкурентні переваги як основа забезпечення конкурентоспроможності підприємства (ID:470869)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 42
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ПНВП "МАГНІТА" ТА ЙОГО ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ 6 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ГАЛУЗІ ДІЯЛЬНОСТІ ПНВП "МАГНІТА" 11 РОЗДІЛ 3. МАКРО- ТА МІКРОСЕРЕДОВИЩЕ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 14 РОЗДІЛ 4. ТИП РИНКУ, НА ЯКОМУ ЗДІЙСНЮЄ СВОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВО 20 РОЗДІЛ 5. ОПИС ПІДПРИЄМСТВ-КОНКУРЕНТІВ 22 РОЗДІЛ 6. МНОГОКУТНИК КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТА SWOT-АНАЛІЗ ПІДПРИЄМСТВА 25 РОЗДІЛ 7. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА 32 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Підприємство в ринковій економіці не може ефективно функціонувати, стабільно розвиватися та реалізовувати функції соціальної відповідальності бізнесу в разі низької конкурентоспроможності власної продукції і підприємства в цілому. Крім того, це поняття розглядається на всіх рівнях: глобальному, національному, регіональному. Існує конкурентоспроможність країни, галузі, регіону і найголовніше – підприємства. Саме підприємство, виробляючи продукцію для ринку, виступає основою всіх інших типів конкурентоспроможності на всіх рівнях. Отже, дослідження аспектів конкурентоспроможності підприємства пов’язано майже з усіма іншими аспектами економічної діяльності суб’єктів господарювання. Конкурентоспроможність продукції відіграє особливу роль у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства, виступаючи його основою, базою і одночасно результатом, що значно ускладнює пошук каузальних зв’язків, детермінація та управління якими виступає базою наукових пошуків. Все вищезазначене обумовлює і підтверджує актуальність проведеного дослідження. Проблему аналізу конкурентних переваг підприємства досліджували такі вчені як Балабанова Л.В.[1], Баранюк Х.О.[2], Бест М.[3], Геращенко І.О.[4], Гуляєва Н.М.[5], Задорожна Н.О.[6], Космина О.М.[9] та інші. У їхніх працях проаналізовано вплив конкурентних переваг підприємств на їх успішність та конкретні результати діяльності. Попри наявність численних досліджень у даній сфері, залишається низка невирішених проблемних аспектів, які потребують удосконалення та подальшого вивчення. Метою даної домашньої роботи є дослідження процесу та особливостей аналізу конкурентних переваг підприємства та визначення напрямів їх реалізації. Відповідно до мети були поставлені такі завдання: 1.Обрати підприємство, описати його діяльність та побудувати організаційну структуру. 2.Описати галузь, в якій працює підприємство. Визначити переваги та недоліки даної галузі в сучасному ринковому середовище. 3.Описати макро та мікро середовище підприємства 4.Визначити тип ринку, на якому здійснює свою діяльність підприємство. Проаналізувати тип ринку, та визначити чи є правильним вибір підприємства 5.Описати підприємства-конкуренти (число конкурентів та рівновагу їх сил). Продіагностувати цілі та наміри конкурентів. 6.Визначити питому вагу кожного підприємства на ринку. Надати пропозиції чи може обране підприємство розширити ринок збуту та яким чином. 7.Побудувати многокутник конкурентоспроможності та swot-аналіз підприємства 8.Надати пропозиції щодо підвищення конкурентних переваг підприємства. Предметом роботи є конкурентні переваги. Об’єктом роботи являється ПНВП «Магніта». Методичну базу дослідження складають методи збору, систематизації та аналізу даних. Зокрема такі: