Зразок роботи
Низкою сучасних економічних і соціальних практик супроводжується не лише стабільність діяльності, але і створення та запровадження новітніх для України методів та інструментів. Ключовим елементом трансформації українського суспільства в напрямку громадянськості, сучасності, європезації є наявність зворотного зв’язку між головними суб’єктами відносин, технологія забезпечення якого у світі називається рекламною діяльністю.
Сфера будівництва та архітектури нині переживає часи випробувань та труднощів: недостатнє фінансування, низька дохідність, висока конкуренція, низькі платоспроможні можливості населення, недосконале законодавство з даного питання, тощо. І в першу чергу грамотна реклама зможе вивести дану сферу з кризового стану, адже завдяки йому є можливість завоювати довіру та підтримку не лише потенційних покупців, але і державних органів, іноземних інвесторів та партнерів. Тому дослідження питання організації рекламної діяльності є актуальним та має високе наукове і практичне значення.
Інформаційною базою дослідження виступали роботи вітчизняних і зарубіжних учених-економістів, спеціальна економічна література, нормативно-законодавчі акти України, матеріали наукових конференцій, періодичні видання, ресурси мережі Інтернет. Зокрема, дослідження організації рекламної діяльності потрапило у призму таких науковців: Водяник М.О.[1], Войтович Н.М.[2], Данайканич О.В.[4], Дилищ Н.М.[5], Дикунський І.М.[6], Зінченко А.Г.[7], Карпенко Н.В.[8], Касян С.Я.[9], Ковтун Т.В.[10], Кузнєцова О.С.[11], Ковінько О.М.[12], Логвинова Ю.М.[13], Лук’янець Т.І.[14], Маєвський О.С.[15], Мельник А.М. [16] та ін. Працям даних науковців належить велика роль у створенні наукового трактування і пояснення особливостей організації рекламної діяльності.
Попри наявність численних досліджень у даній сфері, залишається низка невирішених проблемних аспектів, які потребують удосконалення та подальшого вивчення.
Метою даної курсової роботи є виявлення особливостей організації рекламної діяльності підприємства та методів підвищення її ефективності.
Відповідно до мети були поставлені наступні завдання: дослідити теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства; розглянути особливості організації рекламної діяльності на прикладі компанії «Vitoris»; запропонувати шляхи підвищення ефективності рекламної діяльності підприємства; зробити висновки.
Об’єктом дослідження є рекламна діяльність.
Предметом дослідження являється компанія «Vitoris».