0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реклама як ефективний вид комунікації (ID:470876)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 46
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РЕКЛАМИ ЯК ЕФЕКТИВНОГО ВИДУ КОМУНІКАЦІЇ 5 1.1.Поняття реклами ї її значення у формуванні цінностей сучасного українського суспільства 5 1.2.Цілі, функції та види реклами 10 1.3.Основні підходи до створення реклами 17 РОЗДІЛ 2. РЕКЛАМА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ВИД КОМУНІКАЦІЙ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ «VITORIS» 21 2.1. Напрями роботи рекламного відділу компанії Vitoris 21 2.2. Методи організації рекламної діяльності компанії Vitoris 26 2.3. Рекламний проект ZALA компанії Vitoris, як приклад ефективної комунікації 30 РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ ЯК ЕФЕКТИВНОГО ВИДУ КОМУНІКАЦІЇ 34 3.1 Методи підвищення ефективності реклами як виду комунікації 34 3.2 Перспективи підвищення ефективності реклами як ефективного виду комунікації на підприємстві Vitoris 39 ВИСНОВКИ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В Україні довгий час відзначалося призупинення рекламної діяльності, чим було зумовлено повну відсутність як належної практики з даної тематики, так і сталих доктринальних підходів до трактування сутності самої реклами. До того ж реклама, як ефективний вид комунікації, не одержала вчасно належного висвітлення в юридичних працях і характеризувалась запізнілим правовим регулюванням. Через це відсутністю комплексних спеціальних наукових досліджень реклами з урахуванням єдиних підходів до визначення реклами як ефективного виду комунікацій зумовлена потреба переосмислення сутності реклами, її значення, впливу, механізму правового регулювання. Актуальність даної теми дослідження викликана і потребами журналістської практики, де виникають певні труднощі при дослідженні рекламної сфери. Інформаційною базою дослідження виступали роботи вітчизняних і зарубіжних учених-економістів, спеціальна економічна література, нормативно-законодавчі акти України, матеріали наукових конференцій, періодичні видання, ресурси мережі Інтернет. Зокрема, дослідження реклами як ефективного виду комунікацій потрапило у призму таких науковців: Водяник М.О.[1], Войтович Н.М.[2], Данайканич О.В.[4], Дилищ Н.М.[5], Дикунський І.М.[6], Зінченко А.Г.[7], Карпенко Н.В.[8], Касян С.Я.[9], Ковтун Т.В.[10], Кузнєцова О.С.[11], Ковінько О.М.[12], Логвинова Ю.М.[13], Лук’янець Т.І.[14], Маєвський О.С.[15], Мельник А.М. [16] та ін. Попри наявність численних досліджень у даній сфері, залишається низка невирішених проблемних аспектів, які потребують удосконалення та подальшого вивчення. Метою даної курсової робо