0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості когнітивних професійно важливих якостей студентів-психологів (ID:470880)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Інше
Сторінок: 28
Рік виконання: 2021
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1. Загальна характеристика поняття когнітивного розвитку 2. Професійно важливі якості – складові когнітивної сфери особистості 3 Психологічні особливості розвитку професійно важливих якостей когнітивного спрямування майбутніх психологів
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Соціальні та економічні трансформації, що відбуваються останніми роками в українському суспільстві, зумовлюють наявність широкого кола особистісних та міжособистісних проблем, які вимагають кваліфікованої фахової психологічної допомоги. Тому постійно підвищується попит на психологічні послуги в різних сферах суспільної діяльності, а, отже, зростають потреби та вимоги до професійних психологічних кадрів. Одним із аспектів цієї проблеми є завдання підвищення ефективності процесу підготовки фахівців-психологів у вищих навчальних закладах, що зумовлює врахування особистісного потенціалу студентів відповідно до вимог обраної професії. Саме в цей час у студента закладаються основи тих якостей спеціаліста, з якими він ввійде в нову для нього атмосферу діяльності, де відбуватиметься його подальший розвиток як особистості. Головне завдання – професійна підготовка студентів, формування фахівців із вищою освітою, здатних до прийняття оптимальних рішень, таких, що володіють високим когнітивним розвитком, вміють узгоджувати свої дії з діями інших учасників спільної діяльності. Провідною діяльністю у вищій школі є навчально-професійна, яка вимагає від студента значної навчальної (та наукової) активності, засвоєння нових психологічних норм і критеріїв соціокультурного розвитку.