0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз технічних характеристик медіа (ID:472616)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 94
Рік виконання: 2020
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………… РОЗДІЛ І. МЕДІЙНИЙ РИНОК НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ В ІСТОРИЧНОМУ ЗРІЗІ……………………………………………………………………………… 1.1. Історіографія дослідження медійного ринку України…………………….. 1.2. Сучасний стан ринку ЗМІ України…………………………………………. Висновки до розділу 1…………………………………………………………… РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК МЕДІА………………. 2.1.Реклама - економічний важіль діяльності та функціонування ЗМІ…….. 2.2. Конвергентні медіа - наукова категорія та суб’єкт медійного простору…………………………………………………………………………… Висновки до розділу 2…………………………………………………………….. РОЗДІЛ 3. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МОВЛЕННЯ «NEWS ONE» ТА «1+1»……………………………………........................................................... 3.1. Загальні закономірності розвитку телеканалу "News One"………………………………… 3.2. Тенденції та розвиток телеканалу "1+1"………………………………………… 3.3. Особливості мовлення контенту "News One" та "1+1" (за результатами соціологічного опитування аудиторії ЗМІ)…………………………………………………….. Висновки до розділу 3……………………………………………………………. ВИСНОВКИ………………………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………….
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У сучасному суспільстві медіа є одним із найважливіших каналів передавання та отримання інформації, який здатен впливати на людське життя. Сьогодні засоби масової інформації визначають та частково формують структуру й загальну картину всього політичного поля, так як для населення це чи не єдине джерело інформації та канал зв’язку з владними суб’єктами. Медіа несуть особливу відповідальність перед суспільством, бо за специфікою своєї діяльності здатні привертати увагу людей до актуальних проблем їхнього буття, публічно інформувати про дії та бездіяльність окремих осіб. Саме тому діяльності засобів масової інформації притаманна соціальна відповідальність, адже вони мають надавати достовірну, своєчасну та повну інформацію. Актуальність дослідження. Від часів становлення незалежності в Україні медійний ринок постав перед нами по-новому, розвиваючись зі швидкістю світла та набуваючи нових цікавіших, розкутіших форм. На жаль, в 90-х роках Україна втратила свій шанс сформувати сучасну, незаангажовану систему засобів масової інформації, тому новим гравцям на "сирому" медіаполі було важко розпочинати свою діяльність. Для того,  щоб відійти від радянських шаблонів подачі інформації, знадобився значний проміжок часу, і тому проукраїнські ЗМІ почали змінюватися лише після Революції Гідності, коли вони повинні були адекватно реагувати на стан речей в країні і відповідати запитам суспільства.  Та процес трансформації українських медіа триває, і знадобиться ще не один десяток років, аби він викристалізувався та вийшов на фінішну пряму. Все це, тому що, завжди залишатимуть ті, які не бажають втрачати можливості миттєвого заробітку, і ті, які прагнуть розвиватись та вдосконалюватись, відходячи від старих шаблонів, адже суспільство все частіше сьогодні цього вимагає. Підсумком динамічного розвитку українського медіаринку стало й те, що зросла свідомість і відповідальність журналістів. Це дає підстави сподіватися на те, що вже через кілька років ми будемо помічати, що все більше українських медіа почнуть відповідати міжнародним стандартам. Тепер журналістика все більше переходить в інтернет-простір. За останні 10 років частка друкованих видань скоротилася, а на їх місце прийшли онлайн-ЗМІ. Новина в Інтернеті приваблює читача своєю оперативністю і простотою – адже це головне прагнення користувача Інтернету. Традиційні засоби масової інформації сьогодні змушені боротися за оперативність з соціальними мережами, тим самим, знижуючи якість свого контенту. У праці "Сучасні тенденції та перспективи розвитку новинної журналістики в інтернет-ресурсах" Варич Марина вказує на головні недоліки та переваги новинної журналістики в Інтернеті, прогнозує подальший розвиток цього напрямку у ЗМІ. "Якщо редакція друкованого ЗМІ гадає, що найшвидший і найперспективніший спосіб завоювати увагу читача - інтригуючи та подаючи сенсаційні заголовки, радіо – стислі інформаційні повідомлення, телебачення - вражаючий відеоряд, то новина в Інтернеті, як правило, поєднує усі попередні можливості подання інформації", - зазначає автор. Загалом для медіапростору характерні поліфункціональність і поліструктурність, рухливість хвиль медіапростору, розподіл у просторі й розмитість різних смислів, неприступність для безпосереднього спостереження, адже важливо дотримуватись й об'єктивності у висвітленні новин, проте, сьогодні, це, скоріше, аксіома. Важлива й висока адаптивність нових смислів, таких як людиноцентризм. Мова йде про ставлення до людини як істоти духовної, моральної, а не споживацької та самознищуючої. адже в сучасних умовах у суспільстві сформувалося уставка на добування благ, на так зване економічне зростання за будь-яку ціну. Це, звичайно, неминуче породжує такі людські вади, такі як як заздрість, гнів, лінощі та що найгірше для громадянського суспільства - байдужість. Феномен техногенного розвитку, що набуває шалених темпів, водночас призводить і до невпинної деградації. Тому зараз постає питання повернення світогляду людини до принципів людиноцентризму. Таким чином ми можемо стати на перспективний шлях розвитку суспільства. Ми повинні прагнути до створення "Homo moralis" – "людини моральної". Питання тенденцій та перспектив медійного розвитку в Україні розглядали у своїх працях наступні науковці: Т.В. Арестенко, Т.В. Архипова, М.О. Водяник, Л.М. Городенко, І.І. Гутиря, С.В. Демченко, Т.А. Квашина, Т. Кондель, П. Кучеренко,Т.І. Лук’янець, І. Новаківський, Л. С. Любомудрова, О.Я. Марущак, Н.Г. Метеленко, І. Марушкіна, Л. Мудрак, І. Танчин, С.В. Подчасова, Л.А. Пунчак, О.В. Радченко, В.В. Різун, О. Самуляк, В.В. Тулугюв, Ю.В. Усенко, Є.С. Цимбаленко, І.М. Чернемних, К.С. Шендеровський, В.І. Шпак, Л.В. Шугайло. Їх дослідження ми розглядаємо в першому розділі в підпункті 1.1. Історіографія дослідження медійного ринку України. Oб’єкт дослідження: iнфopмaцiйний кoнтeнт тeлeкaнaлiв «1+1» та «News One». Предмет дослідження: тенденції та перспективи медійного розвитку в Україні. Мeта роботи полягає в дocлiдженні історії, тенденцій та перспектив розвитку медійного ринку України, зокрема, телеканалів «1+1» та «News one». Осмисливши тему дипломної роботи й проаналізувавши чималий обсяг літературних джерел, ставимо перед собою низку завдань: -проаналізувати історіографію дослідження медійного ринку України; -визначити та обґрунтувати сучасний стан ринку ЗМІ України; -простежити основні тенденції та шляхи розвитку українських телеканалів «1+1» та "News one"; -провести опитування аудиторії ЗМІ для виявлення їх вибору медіа на теренах західної України;