0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз собівартості продукції (ID:472632)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 45
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 1.1.Поняття собівартості продукції підприємства……….,…………….….6 1.2.Значення, завдання та джерела інформації аналізу витрат підприємства………………………………………………………………9 1.3.Методика проведення аналізу витрат підприємства……………..…..11 Висновки до розділу 1………………………………………………………….17 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ ТОВ «СИНЕРГІЯ»…………..18 2.1.Загальна характеристика ТОВ «Синергія» ………………………..…..18 2.2.Аналіз собівартості за економічними елементами і статтями калькуляції……………………………………………………………….20 2.3.Аналіз собівартості за видами продукції………………………………28 Висновки до розділу 2……………….…………….…………….……………..31 РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ ШЛЯХИ ЗНИЖЕННЯ СОБІВАРТОСТІ ТОВАРНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВ «СИНЕРГІЯ». …………….…………………...…………….32 3.1.Зниження собівартості продукції ТОВ «Синергія» в рамках системи «директ-костинг» ……….………….…………………...………………32 3.2.Резерви зниження собівартості товарної продукції…………………36 Висновки до розділу 3………………….…………………...……………...….40 ВИСНОВКИ. …………….………………….……....………………………………...41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………..……………..……… ..44 ДОДАТКИ………………………………………………...……………………………47
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження полягає в тому, що аналіз собівартості продукції звернений на вивчення потенціалу зростання ефективності застосування матеріальних, трудових і грошових ресурсів у процесі виробництва, постачання і збуту продукції, Дослідження собівартості продукції дає можливість зафіксувати більш чітку оцінку показниками прибутку і рентабельності, який був досягнутий на підприємствах. На нинішньому нестабільному етапі розвитку економіки важливо постійно здійснювати аналіз роботи підприємства з метою прийняття управлінських рішень. Для того, щоб проводити аналіз і приймати рішення потрібна вихідна інформація, яку розраховують на основі техніко-економічних показників, один з яких виражається в собівартості продукції. Основними завданнями розвитку підприємства є загальне збільшення ефективності виробництва, а також зміцнення стабільних позицій підприємств на внутрішньому і міжнародному ринках. Для того, щоб винести найгострішу конкуренцію і придбати довіру покупців, підприємству необхідно авторитетно виглядати на тлі підприємств подібного типу. Всім добре відомо, що покупця насамперед хвилює якість продукції та ціна. Що вищий перший показник і нижчий другий, тим відбувається найкращий ефект для покупця і самого підприємства. Резерви вдосконалення даних показників саме і зосереджені в собівартості продукції. В узагальненій формі собівартість продукції відображає різні сторони господарської діяльності підприємств, їх успіхи і невдачі. Рівень собівартості об'єднаний з об'ємом і якістю продукції, застосуванням робочого часу, сировини, матеріалів, обладнання, тратою фонду оплати праці і т.д. Собівартість виражається на основі встановлення цін на продукцію. Регулярне зниження собівартості промислової продукції є одним з важливих умов зростання ефективності промислового виробництва. Це виражає в формі безпосереднього впливу на величину прибутку, рівень рентабельності, а також на загальнодержавний грошовий фонд - бюджет. Внаслідок цього формування витрат виробництва і обігу, їх аналіз мають величезне значення для підприємницької діяльності організацій. Слід відзначити, що на сьогоднішній день не існує загальновизначеного підходу до методики аналізу собівартості продукції. Тому в роботі поєднано різні підходи, які знайшли свого відображення в вітчизняній та зарубіжній економічні літературі. В останні роки собівартість продукції, її складові, нормативи витрат за окремими елементами, система формування й управління витратами у зв’язку з ціноутворенням стала об’єктом глибоких наукових досліджень великої групи вітчизняних і зарубіжних учених. Зокрема, це Семенов А. Г., Філінков О., Несвєт В.І., Крисанов Д.Ф., Варченко О.М., Рогоза М.Є. Проблемам обліку і аналізу собівартості продукції присвячені праці таких вчених, як Чумаченко Н., Басманов І., Нападовська Л., Апчерч А., Друри К., Голов С. Заслуговують на увагу роботи таких зарубіжних вчених, як Дж.Нікольсона і Дж.Рорбаха, Г.Емерсона, Ч.Гарісона, Дж.Кларка, Дж.Харріса, Дж.Хіггінса, Ч.Хорнгрена, Р.Друрі, Р. ван дер Віла та ін. Мета курсової роботи – дослідити особливості проведення аналізу собівартості продукції підприємства. Об’єктом дослідження курсової роботи є собівартість продукції на ТОВ «Синергія». Предметом дослідження є аналіз собівартості продукції даного підприємства.