0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ РІДНОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ (ID:472637)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 38
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………2 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПРОБЛЕМИ ПОВЯЗАНОЇ З ВПРОВАДЖЕННЯМ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ……………………………………………………………….…..5 1.1. Інноваційні технології в процесі навчання. Їх необхідність і значущість в сучасній українській школі……………………………………………………….5 1.2. Інноваційні системи та їх вплив в початковій школі на уроках рідної мови…………………………………………………………………………….....12 РОЗДІЛ 2 ТЕХНОЛОГІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ РІДНОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ …………………………………………………………………………..………..16 ВИСНОВОК………………………………………………………...………….. 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………..…….. 34 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Сьогодні основна мета навчання - це не тільки накопичення учнем певної суми знань, умінь, навичок, а й підготовка школяра як самостійного суб'єкта освітньої діяльності. В основі сучасної освіти лежить активність і вчителі, і, що не менш важливо, учня. Саме цій меті - вихованню творчої, активної особистості, яка вміє вчитися, вдосконалюватися самостійно, і підкоряються основні завдання сучасної освіти. Інноваційний підхід до навчання дозволяє так організувати навчальний процес, що дитині урок буде в радість, і приносить користь, не перетворюючись просто в забаву або гру. Нова організація суспільства, нове ставлення до життя висувають нові вимоги до школи. Сьогодні, у зв'язку з введенням чітких освітніх стандартів другого покоління, основна мета навчання - це не тільки накопичення учнем певної суми знань, умінь, навичок, а й підготовка школяра як самостійного суб'єкта освітньої діяльності. В основі сучасної освіти лежить активність учня, яку направляють учителем. Цій меті - вихованню творчої, активної особистості, яка вміє вчитися, вдосконалюватися самостійно, і підкоряються основні завдання сучасної освіти. Саме тому об'єктивною необхідністю в умовах сучасної освіти стає освоєння вчителем і застосування їм на своїх уроках інноваційних, сучасних технологій при навчанні дітей. Турбота про створення, підтримки і розвитку інтересу до предмета, процесу пізнання - найважливіше завдання, що стоїть перед кожним учителем. Внесок в її вивчення внесли: П. В. Ковальчук [20], Я. В. Копельчук [21], І. О. Матіюк [22], М. В. Охрімчук [27], І. С. Підласий [30], В. М. Поліщук [31], Т. І. Поніманська [33], В. І. Сафіулін [36], Г. О. Сиротенко [38], О. В. Співаковський [41], В. М. Талько [42], В. В. Химинець [43], П. П. Щербань [44], Ю. І. Несвітайло [24]. Виходячи з усього вищесказаного, була визначена тема курсової роботи: «Впровадження інноваційних технологій на уроках рідної мови в початковій школі». Мета роботи: теоретичне обґрунтування і практичне освоєння методики інноваційних технологій на уроках української мови в початкових класах. Об'єкт дослідження: новітні методичні комплекси в початковій школі. Предмет дослідження: інноваційні технології навчання в початковій школі. Завдання дослідження: ̶дати характеристику специфіки навчання українській мові в початковій школі. розглянути і описати сучасні інноваційні технології, що застосовуються на уроках української мов