Зразок роботи
ВСТУП
Сьогодні основна мета навчання - це не тільки накопичення учнем певної суми знань, умінь, навичок, а й підготовка школяра як самостійного суб'єкта освітньої діяльності. В основі сучасної освіти лежить активність і вчителі, і, що не менш важливо, учня. Саме цій меті - вихованню творчої, активної особистості, яка вміє вчитися, вдосконалюватися самостійно, і підкоряються основні завдання сучасної освіти. Інноваційний підхід до навчання дозволяє так організувати навчальний процес, що дитині урок буде в радість, і приносить користь, не перетворюючись просто в забаву або гру.
Нова організація суспільства, нове ставлення до життя висувають нові вимоги до школи. Сьогодні, у зв'язку з введенням чітких освітніх стандартів другого покоління, основна мета навчання - це не тільки накопичення учнем певної суми знань, умінь, навичок, а й підготовка школяра як самостійного суб'єкта освітньої діяльності. В основі сучасної освіти лежить активність учня, яку направляють учителем. Цій меті - вихованню творчої, активної особистості, яка вміє вчитися, вдосконалюватися самостійно, і підкоряються основні завдання сучасної освіти. Саме тому об'єктивною необхідністю в умовах сучасної освіти стає освоєння вчителем і застосування їм на своїх уроках інноваційних, сучасних технологій при навчанні дітей.
Турбота про створення, підтримки і розвитку інтересу до предмета, процесу пізнання - найважливіше завдання, що стоїть перед кожним учителем. Внесок в її вивчення внесли: П. В. Ковальчук [20], Я. В. Копельчук [21], І. О. Матіюк [22], М. В. Охрімчук [27], І. С. Підласий [30], В. М. Поліщук [31], Т. І. Поніманська [33], В. І. Сафіулін [36], Г. О. Сиротенко [38], О. В. Співаковський [41], В. М. Талько [42], В. В. Химинець [43], П. П. Щербань [44], Ю. І. Несвітайло [24].
Виходячи з усього вищесказаного, була визначена тема курсової роботи: «Впровадження інноваційних технологій на уроках рідної мови в початковій школі».
Мета роботи: теоретичне обґрунтування і практичне освоєння методики інноваційних технологій на уроках української мови в початкових класах.
Об'єкт дослідження: новітні методичні комплекси в початковій школі.
Предмет дослідження: інноваційні технології навчання в початковій школі.
Завдання дослідження:
̶дати характеристику специфіки навчання українській мові в початковій школі.
розглянути і описати сучасні інноваційні технології, що застосовуються на уроках української мов