0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання ТРВЗ в навчально - мовленнєвій діяльності дошкільника. (ID:472651)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 25
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. Науково-теоретичні засади використання ТРВЗ в навчально-мовленнєвій діяльності дошкільника………………………………………….6 1.1. Поняття ТРВЗ-технологій………………………………………………….6 1.2. Історія виникнення та впровадження ТРВЗ-технологій їх структура та принципи…………………………………………………………………………8 1.3 Формування мовленнєвої компетентності методами ТРВЗ………………11 РОЗДІЛ 2. Експериментальна перевірка ефективності використання ТРВЗ-технологій у роботі з формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку………………………………………………………………...14 2.1 Дослідження рівня сформованості мовленнєвої компетентності у дітей дошкільного віку (констатуючий етап)………………………………………...14 2.2 Перевірка ефективності використання ТРВЗ-технологій у формуванні мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку (формуючий етап)………………………………………………………………………………17 2.3 Аналіз результатів (контрольний етап)…………………………………….18 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...21 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...23
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. У Базовому компоненті дошкільної освіти зазначається, що одним із головних завдань дошкільної освіти є формування особистості дитини й підготовка її до навчання в школі. Аналіз психолого-педагогічної літератури свідчить про збільшення кількості дітей дошкільного віку із порушеннями усного мовлення, що зумовлює труднощі в оволодінні Програмами навчання й виховання дітей дошкільного віку в умовах ДНЗ, у своєчасній мовленнєвій підготовці дітей до школи і формуванні мисленнєво-пізнавальної діяльності, поведінки та особистості дитини в цілому. У зв'язку з цим, значущості набуває превентивне навчання і виховання дітей дошкільного віку. Нині вивченню мовленню дітей присвячено ряд фундаментальних і різнобічних досліджень Н. Новотворцева, Т.Філічева, Г.Чіркіна та ін. Від рівня сформованості мовлення дитини, зокрема, фонетико-фонематичної й лексико-граматичної сторін, залежить рівень опанування навчальною діяльністю, знаннями, уміннями й навичками відповідно програмових вимог. Оскільки мовлення щільно пов'язане з мисленням, за висновками Л. Виготського, дитина, яка має порушення процесу формулювання виразу чи вислову, не виконує повноцінно мисленнєво-пізнавальну функцію, що негативно позначається у подальшому на оволодінні читанням і письмом у початковій школі. У зв'язку з цим, формування усного мовлення дітей дошкільного віку у психологічній і педагогічній літературі розглядається в числі найважливіших завдань. Різні аспекти методики розвитку мовлення дітей дошкільного віку розробляли вітчизняні педагоги А. Богуш, О. Гвоздєв, А. Усова, К. Ушинський, Є. Тіхеєва, Є. Флеріна та ін. Своєрідність розвитку словникового запасу, граматичної будови, зв'язного мовлення та його фонетико-фонематичної сторони описана в дослідженнях Р. Левіної, В. Орфінської, Н. Траугот та ін. Поряд із вищезазначеними аспектами постає проблема формування мовленнєвої компетентності дитини-дошкільника як ключової проблеми в розвитку комунікативних вмінь та розвиток її творчих здібностей як спосіб активного перетворення дійсності. На сьогоднішній день чинності набувають раніше мало опрацьовані в даній сфері корекційної та педагогічної роботи методики,