0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування у дошкільників середнього віку уявлень про число та лічбу (ID:472652)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 41
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ ЧИСЛА, ЛІЧБИ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ….…5 1.1Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми формування поняття числа, лічби у дітей середнього дошкільного віку……………5 1.2 Значення дидактичного матеріалу в навчанні дітей лічби ……………8 1.3Методи та прийоми формування поняття числа та лічби у дітей середнього дошкільного віку …………………………………………….14 Висновки до 1 розділу……………………………………………………..…23 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ ЧИСЛА, ЛІЧБИ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ…………………………………………………………………….………24 2.1 Виявлення рівня сформованості уявлень про число та лічбу у дітей середнього дошкільного віку………………………………………………….24 2.2 Шляхи формування у дітей середнього дошкільного віку уявлень про число та лічбу………………………………………………………………26 2.3 Перевірка ефективності системи роботи з формування уявлень про число та лічбу……………………………………………………………….………27 Висновки до 2 розділу…………………………………………………………29 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….31 ДОДАТКИ……………………………………………………………….………34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Формуванню уявлень про число та лічбу у дітей середнього дошкільного віку найбільшою мірою відповідає навчання початкової математики. Для математичного стилю мислення характерні: чіткість, стислість, розчленованість, точність та логічна послідовність міркувань, уміння користуватись символікою. У зв'язку з цим перебудовано зміст навчання математики в школі та дошкільному закладі. Основна мета формування елементарних математичних знань у дітей середнього дошкільного віку полягає в тому, щоб дати їм математичні уявлення та початкові поняття, навчити їх найпростіших способів виконання математичних дій, сформувати відповідні уміння й навички, підготувати до самостійного застосування цих умінь під час розв'язання найрізно-манітніших практичних і пізнавальних завдань, сприяти розвитку особистості загалом. У чинних до цього року вітчизняних програмах виховання та навчання у дошкільному закладі немає істотних відмінностей у змісті цього розділу. Логічним операціям відводиться досить окреме місце: дітям пропонують побудувати ряд величин, класифікувати геометричні фігури за величиною, формою тощо. Знання, які дістають діти, не гарантують їм достатньої компетенції у різних життєвих ситуаціях, бо вони існують самі по собі, відокремлено від життя. Математичні уявлення формуються та закріплюються на заняттях з математики. Інколи застосовуються в дидактичних іграх і лише епізодично діти застосовують набуті знання та вміння у повсякденному житті. У дослідженнях сучасних науковців (Л. І. Зайцева, К.Й. Щербакова, О.О. Фунтікова та ін.) було виділено три компоненти елементарної математичної компетентності: мотиваційний, змістовий і дійовий. Ми звернули увагу на те, що формування мотиваційного компонента значним чином залежить від наявності дидактичного матеріалу. Дидактичний матеріал сприяє підвищенню ефективності навчання, допомагає за