Зразок роботи
ВСТУП
Особистість в суспільстві не існує ізольовано. З моменту народження кожен оточений іншими людьми, групами людей, суспільством в цілому. І те, як будуть побудовані взаємовідносини в кожній з таких конфігурації, має значення не тільки для кожної окремо взятої людини, але й для існування певного суспільства (народу, нації, держави тощо), для можливостей подальшого позитивного розвитку як кожної окремо взятої особистості, так і розвитку, та пов‘язаного з цим благополуччя, покращення життя кожного з членів суспільства і суспільство в цілому .
Проте чи так просто складаються взаємовідносини між людьми (у суспільстві відповідно), адже кожна людина – це індивідуальність. І чи потрібні спеціальні знання про людину для гармонійності взаємовідносин.
Якщо так, то що потрібно знати, враховувати, вибудовуючи схеми спілкування з іншими членами суспільства, починаючи з взаємовідносин зі своїми близькими (в колі сім‘ї, з іншими родичами тощо), а потім поступово включаюсь у спілкування з людьми, які знаходяться поза межами кола близьких людей . Чи ці знання мають обмежитись знаннями про самого себе, а чи й про інших також. І яким чином ці знання здобувати, і як їх застосовувати, та наскільки впливають на покращення особистісних взаємовідносин наявність наукових розробок, наявність методик.
Враховуючи тему даної курсової роботи, акцент буде зроблений на міжособистісній взаємодії шизоїдної особистості.
Отже, метою даної курсової роботи є навчитися на основі учбових і методичних матеріалів, книг, монографій, статей диференціювати акцентуації особистості, вивчити особливості шизоїдної особистості, міжособистісну взаємодію шизоїдної особистості та особливості такої взаємодії.
Відповідно до мети роботи необхідно вирішити наступні завдання:
1. Проаналізувати теоретичні дослідження типів особистостей
2. Розглянути та охарактеризувати теорії «акцентуації» особистості», методи виявлення акцентуацій
3. Виявити концепції шизоїдної особистості
4. Запропонувати рекомендації щодо особливостей міжособистісної взаємодії шизоїдної особистості;