0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Соціально-психологічні методи мотивації персоналу ПрАТ «СК «Уніка» (ID:472666)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 46
Рік виконання: 2020
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ 5 1.1. Загальна характеристика методів мотивації працівників 5 1.2. Характеристика соціальних методів управління 9 1.3. Психологічні методи мотивації 12 РОЗДІЛ 2. УДОСКОНАЛЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ МОТИВАЦІЇ ПРАТ «СК «УНІКА» 16 2.1. Організаційно-економічна характеристика ПрАТ «СК «Уніка» 16 2.2. Основні показники діяльності персоналу в організації 21 2.3. Аналіз застосування соціально-психологічних методів управління на ПрАТ «СК «Уніка» 24 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ МОТИВАЦІЇ ПрАТ «СК «УНІКА» 28 3.1. Підвищення ролі корпоративної культури в системі трудової мотивації 28 3.2. Проблеми в системі мотивації ПрАТ «СК «Уніка» 32 3.3. Шляхи удосконалення соціально-психологічних методів в управлінні підприємством 34 ВИСНОВКИ 37 ДОДАТКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Успішна діяльність підприємства великою мірою забезпечується професійною роботою його співробітників. Де основним активом будь-якої організації є персонал. Саме це обумовлює важливість його управління, що стає основою діяльності організації. Покращення мотивації та розроблення механізмів підвищення результативності праці на підприємствах та заохочення робітників до управління підприємством дозволяють ефективно знаходити перспективні напрямки реалізації стратегічних цілей [1]. Дуже важливим у менеджменті персоналу є пізнання потреб і ціннісних орієнтацій працівників, їхнє врахування у процесі мотивації трудової поведінки. Тому все більшої уваги привертають соціально-психологічні методи, які дозволяють компенсувати недоліки економічних і адміністративних методів управління. І дозволяють впливати на поведінку персоналу, створювати особливий емоційний клімат, який сприяє консолідації їх зусиль. Проте все менше українських організацій звертають увагу на соціально-психологічні методи й керуються старими, провіреними методами, яких сьогодні недостатньо. Метою дослідження є обґрунтування особливостей використання соціально-психологічних методів мотивації персоналу на підприємстві та розробка практичних рекомендацій щодо його удосконалення. Для досягнення поставленої мети в роботі поставлені наступні завдання: – навести загальну характеристику методів мотивації працівників; – розглянути соціальні та психологічні методи управління; – визначити вплив корпоративної культури в діяльність організації; – дати організаційно-економічну характеристику досліджуваному підприємству; – розглянути особливості застосування соціально-психологічних методів управління у ПрАТ «СК «Уніка»; – визначити проблеми та шляхи удосконалення соціально-психологічних методів в управліні підприємством. Дослідженням соціально-психологічних методів управління займалися такі зарубіжні фахівці: Р. Абуталібов, Норберт Л. Керр, Р. Скотт [2]. Серед вітчизняних фахівців Д. Михайленко, Т. Овчиннікова, Г. Андрєєва, А. Бодальов, А. Журавльов, та інші[3]. Дані науковці приділяли багато уваги вивченню мотивації, соціально-психологічних методів управління, але є ще певні сфери де дане питання не розглядамося в сучасних умовах . Об'єкт дослідження - ПрАТ «СК «Уніка»; Предмет дослідження - теоретичні та практичні аспекти соціальнопсихологічних методів мотивації персоналу в ПрАТ «СК «Уніка»; Методологічною основою дослідження стали роботи українських та зарубіжних вчених, щодо характеристики соціально-психологічних методів управління підприємством, а також опитування досліджуваної організації. Інформаційна база досліджень: законод