0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування бізнес-ідеї (ID:472669)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 31
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ 4 1.1. Формування бізнес-ідеї та характеристика пропонованого продукту. 4 1.2. Дослідження ринку збуту 6 1.3. Прогнозування виробництва та збуту 10 1.4. Заходи щодо стимулювання збуту 10 РОЗДІЛ ІІ. РОЗРАХУНОК ІНВЕСТИЦІЙНИХ ВИТРАТ 12 РОЗДІЛ ІІІ. КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ, ВИЗНАЧЕННЯ ПРИБУТКУ. 16 РОЗДІЛ VI. ФІНАНСОВА ТА ЕКОНОМІЧНА ОЦІНКА ВПРОВАДЖЕННЯ БІЗНЕС-ІДЕЇ 23 ВИСНОВОК 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Сучасні вимоги ринкової економіки, розвиток наукоємних галузей промисловості, інтелектуалізація на засадах впровадження новітніх технологій спричинили зміну траєкторії економічних досліджень. Все більший інтерес викликають розробки, спрямовані на вдосконалення організаційно-методичних підходів, на підготовку та освоєння виробництва нової продукції, що виходить за межі типового виробничо-технологічного процесу, по суті, формуючи окрему ділянку операційних робіт. Це покликано усунути певний дисбаланс, що виник між інноваційним розвитком техніки та технології та його обліково-економічним обґрунтуванням. Однак найбільшими проблемами є організування створення і прискороення освоєння виробництва нових виробів на підприємствах, яке гальмується недостатнім методичним рівнем розробки низки питань уже на стадії технічної підготовки їх виробництва та адаптації виготовлення в конкретних умовах сучасного підприємства. Актуальність роботи полягає у визначенні організаційної підготовки виробництва та освоєння нового продукту на підприємствах України, при залученні інноваційних методів управління виробництвом, новим устаткуванням та переналагодженням виробництва на новий рівень випуску продукції, а також утримання рівня конкурентноспроможності. Метою курсової роботи постановка питання про досягнення оптимального рівня узгодженості та обґрунтування ринкової потреби у нових виробах і можливостях прискореної адаптації їх виготовлення на підприємствах. Завданням роботи є дослідження та формування методичних рекомендацій про обґрунтування доцільності ринкової потреби в новому продукті, як на стадії технічної підготовки виробництва так і її адаптації до умов виробництва на підприємствах. Визначити організаційну підготовку та освоєння виробництва нової продукції підприємства та її економічної ефективності. Об'єктом виступає організаційна підготовка виробництва системи створення та освоєння нового продукту та його випуск.