0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО СПРИЙНЯТТЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В МУЗИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ (ID:472674)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 38
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 5 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО СПРИЙНЯТТЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В МУЗИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Особливості емоційної сфери дошкільників в процесі музичної діяльності 5 1.2. Комплекс критеріїв, що забезпечують виявлення якісних характеристик емоційної чутливості до музичного мистецтва у дітей дошкільного віку 9 РОЗДІЛ 2 15 МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО СПРИЙНЯТТЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В МУЗИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 15 2.1. Форми, методи, прийоми розвитку емоційного сприйняття дітей дошкільного віку в музичній діяльності 15 2.2. Музично-дидактичні ігри для розвитку емоційного сприйняття дітей дошкільного віку 22 2.3. Методичні рекомендації щодо добору музичного матеріалу 26 2.4. Методичні рекомендації для вихователів 29 2.5. Методичні рекомендації для батьків 32 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Кардинальні економічні, політичні, соціальні перетворення і процес глобалізації впливають на сучасного дошкільника і піддають його серйозним емоційним випробуванням, що або гальмує розвиток емоційної сфери дошкільника, або спотворює цей процес. Емоції відіграють важливу роль у житті дітей. Не кожна доросла людина здатна розібратися у всій гамі своїх переживань, а для дитини це завдання стає ще більш важким, бо вони не завжди розуміють свої емоційні стани, тим більше, їм важко усвідомити ті різноманітні переживання, які виникають у міру розширення їх зв’язку з зовнішнім світом. Програмно-методичне забезпечення емоційного розвитку дошкільників відстає від потреб практики. Розвиток емоційної сфери дитини можливий на будь-якому етапі онтогенезу, але особливо актуально вирішення даної проблеми в період дошкільного віку, коли дитина має підготуватися до засвоєння нових вимог і правил, до входження в колектив однолітків. У цей період розвиток йде як ніколи бурхливо і стрімко. З цілком безпорадної, нічого не вміючої істоти, немовля перетворюється у відносно самостійну, активну особистість. Отримують певний розвиток усі сторони психіки дитини, тим самим закладається фундамент для подальшого зростання [4]. Проблема розвитку в дитини музичного сприйняття, засобів педагогічного впливу на формування основ її музичної культури і грамотності, зміст, методи та форми музичного виховання дітей розглянуто в роботах О.Апраксіної, Д.Кабалевського, А.Кенеман, Л.Половінкіної, О.Радинової, В.Шацької, С.Шоломович. Загальні засади музичного виховання дітей старшого дошкільного віку в умовах дошкільного закладу висвітлено в працях О.Барабаш, Н.Ветлугіної, Л.Костюхіної, О.Кульчицкої, Н. Кривошеї, С.Науменко, С.Нечай, А.Шевчук та ін. Отже, проблема розвитку емоційної сфери у дітей дошкільного віку не нова, але вона, як і раніше, актуальна. Об’єктом дослідження є процес сприйняття музичних творів дітьми дошкільного віку. Предмет дослідження – педагогічні умови сприйняття музичних творів дітьми дошкільного віку. Метою дослідження є розробка методичних рекомендацій щодо розвитку емоційної чуйності у дошкільників засобами музики. Відповідно до поставленої мети визначені такі завдання: розкрити особливості емоційної сфери дошкільників в процесі музичної діяльності; з’ясувати комплекс критеріїв, що забезпечують виявлення якісних характеристик емоційної чут