0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Естетичне виховання (ID:472682)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 40
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………….... РОЗДІЛ 1 КОНЦЕПЦІЇ ТА ЗАСОБИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ………………………………………….…….. 1.1 Розвиток естетичного сприйняття, почуття і уявлень дітей…………. 1.2 Художньо-естетичне виховання молодших школярів засобами мистецтва…………………………………………………………………… 1.3 Музика в системі естетичного виховання…………………………….. РОЗДІЛ 2 ПРИНЦИПИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ТВОРІВ В. МОЦАРТА…………………………………………. 2.1 В. Моцарт та його музична спадщина………………………………… 2.2 Специфіка використання музичних творів Моцарта в морально-естетичному вихованні молодших школярів……………………………... 2.3 Шляхи реалізації естетичного виховання за допомогою музичних творів В. Моцарта…………………………………………………………... ВИСНОВКИ………………………………………………………………... СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність. Не можна не погодитися з В. Сухомлинським, який писав, що пізнання світу почуттів неможливе без розуміння переживання музики, без глибокої душевної потреби слухати музику, діставати насолоду від неї. Музика, будучи формою духовного освоєння дійсності, володіє найбільшою силою емоційного впливу на людину і тим самим слугує одним із найважливіших засобів формування моральних та естетичних ідеалів особистості. Важливість музики в морально-естетичному вихованні школярів робить дану тему дослідження актуальною (я б трохи розширила). Об’єкт: освітній процес учнів молодшого шкільного віку в умовах закладів загальної середньої освіти. Предмет: особливості морально-естетичне виховання учнів молодшого шкільного віку за допомогою музичних творів В. Моцарта. Мета: теоретично проаналізувати специфіку використання музичних творів В. Моцарта в морально-естетичному вихованні молодших школярів. Гіпотеза: якщо застосовувати музичні твори В. Моцарта, то підвищиться ефективність формування принципів морально-естетичного виховання учнів молодшого шкільного віку. Відповідно до мети та гіпотези були визначені наступні завдання: дослідити особливості естетичного сприйняття, почуття і уявлень дітей молодшого шкільного віку; обґрунтувати художньо-естетичне виховання молодших школярів засобами мистецтва; проаналізувати роль музики в системі естетичного виховання; охарактеризувати життєву і творчу діяльність В. Моцарта; виявити специфічність ролі музичних творів В. Моцарта в естетичному вихованні школярів та шляхи їх реалізації. Методи: з метою визначення провідної ролі музичних композицій В. Моцарта в процесі морально-естетичного виховання учнів молодшого шкільного віку використано методи теоретичного аналізу, що дозволили розкрити особливості розвитку естетичного сприйняття, почуття і уявлень дітей, роль мистецтва в морально-естетичному вихованні учнів, поняття музики як засіб естетичного виховання. З використанням організаційних методів проведено порівняльний аналіз різних факторів, які сприяють формування морально-естетичного виховання. Для