Маркетингова політика розподілу (ID:472695)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Маркетингова політика розподілу 5
1.1. Сутність і значення маркетингової політики розподілу 5
1.2. Товарний рух і механізм використання каналів розподілу 10
1.3. Управління товарним рухом 13
РОЗДІЛ 2. Аналіз роздрібної і оптової торгівлі в каналах розподілу 15
2.1 Загальна характеристика ПрАТ «Запорізький завод феросплавів» 15
2.2. Аналіз оптової торгівлі в каналах розподілу 17
2.3. Аналіз роздрібної торгівлі в каналах розподілу 21
РОЗДІЛ 3. Шляхи виявлення конкуренції в каналах розподілу 23
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29
Зразок роботи
ВСТУП
Курсова робота містить: 30 сторінок, 5 таблиць, 16 літературних джерел та 3 додатки.
Останнім часом маркетинг упевнено завойовує ринкові позиції як джерело, що дає змогу створювати й підтримувати певні стандарти людського життя. Докорінна трансформація світової економіки внаслідок упровадження таких нових засобів зв'язку й сполучення, як глобальні телефонні та комп'ютерні мережі, супутникове телебачення, факсимільні апарати, уможливлює значне скорочення географічних відстаней. Завдяки новим комп'ютерним і телекомунікаційним технологіям істотно змінилися методи виробництва і маркетингу. Нині не обов'язково витрачати особистий час на пошук необхідних товарів. Достатньо скористатись одним із каналів повідомлень, щоб зробити замовлення, і менеджери з маркетингу за допомогою комп'ютера вивчать потреби, що виникли, розроблять і доставлять товар, проведуть у разі необхідності відеоконференцію в реальному часі тощо.
Розподільча політика — частина маркетингу, інтегрована у сферу розподілу. Комерційна діяльність та маркетинг не просто доповнюють один одного, а тісно взаємопов'язані та взаємозалежні.
Ця тема є досить актуальною на сьогоднішній день, тому що вивчення маркетингової політики розподілу та її практичне застосування на підприємстві значно підвищує ефективність діяльності останнього, що в свою чергу призводить до збільшення прибутку.
В процесі написання роботи було використано матеріали внутрішньої звітності підприємства, матеріали практикуючих фахівців в галузі маркетингу, розміщені в періодичних виданнях, підручниках та електронних джерелах.
Об’єктом дослідження є ПАТ «Запорізький завод феросплавів».
Методами дослідження є логічний, описовий та розрахунково-аналітичний.
Завданням курсової роботи є реалізація стратегічної установки з використанням конкретних ум
Інші роботи з даної категорії: