0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Планування маркетингового дослідження для удосконалення системи управління лояльністю споживачів команії «Молокія» (ID:472706)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 52
Рік виконання: 2020
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП Розділ 1. Аналіз внутрішнього середовища 1.1. Організаційно-правова структура підприємства 1.2. Ресурси підприємства 1.3. Портфоліо-аналіз 1.4. Аудит маркетингу на підприємстві Розділ 2. Аналіз зовнішнього середовища 2.1. Аналіз факторів макросередовища 2.2 Аналіз факторів мезосередовища 2.3. Аналіз мікросередовища Розділ 3. SWOT-аналіз та формулювання маркетингової управлінської проблеми Розділ 4. Аналіз підходів до розв’язання проблеми Розділ 5. Визначення цілі та завдань дослідження 5.1 Формулювання дослідницьких завдань 5.2 Планування ходу дослідження 5.3 Обґрунтування пошукових питань Розділ 6. Планування та організація збору даних Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП ПрАТ “Тернопільський молокозавод” спеціалізується на виробництві цільномолочних продуктів, натуральних йогуртів, сиру кисломолочного, масла вершкового. Компанія «Молокія» – це ТМ заводу, яка з’явилася у 2002 р. з метою підвищення конкурентоспроможності продукції та позиціонування її на ринку. Останні 3 роки попит та обсяги продажів коливаються по регіонах України та по періодах, це говорить про те, що рівень лояльності споживачів не стабільний. Отже, сутність МУП – удосконалення системи управління лояльністю споживачів до бренду. Необхідно дослідити як покупець обирає вірму-виробника молочної продукції, як зробити так, щоб обирали саме Молокію. Ціль МД: Вибір найоптимальнішого та найбільш ефективного методу підвищення лояльності споживачів ТМ «Молокія». Завдання МД: 1. Оцінка кон’юктури ринку (обсяг попиту/проозиції, визначити чи зростаючий чи падаючий ринок, оцінити перспективи розвитку ринку). 2. Дослідження та аналіз конкуренції (кількість конкурентів, сильні та слабкі сторони головних конкурентів, їх частка ринку). 3. Визначення портрету споживача (мотиваційне поле, особливості процесу прийняття рішень). 4. Визначення поточного рівня лояльності споживачів ТМ «Молокія». 5. Визначення можливих методів підвищення рівня лояльності. Об’єкт дослідження – ринок молочної продукції України. Суб’єкт дослідження – компанія Молокія, великі виробники молочної продукції, що представлені на ринку України, споживачі молочної продукції ТМ «Молокія». Предмет дослідження – є теоретико-методологічні засади аналізу та прийняття управлінських рішень на основі проведеного маркетингового дослідження.