СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МАРКЕТИНГУ (ID:472712)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГУ 5
1.1. Сутність, особливості, позитивні та негативні сторони інформаційних технологій в маркетингу 5
1.2. Види та можливості інформаційних технологій в маркетингу 11
РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГУ 16
2.1. Сучасний стан використання інформаційних технологій в маркетингу 16
2.2. Міжнародні механізми правового регулювання використання сучасних інформаційних технологій в маркетингу 25
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМАТИКА ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГУ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИРІШЕННЯ 31
3.1. Проблематика використання інформаційних технологій в маркетингу 32
3.2. Пропозиції щодо подолання наявної проблематики і вдосконалення використання сучасних інформаційних технологій в маркетингу 34
ВИСНОВОК 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41
Зразок роботи
ВСТУП
Процес розробки, реалізації та коригування маркетингової стратегії підприємства передбачає використання значних обсягів інформації, ефективне використання якої можливе тільки в разі створення системи маркетингової інформації. За таких умов підготовка висококваліфікованих маркетологів, здатних працювати в умовах насичення виробничої і невиробничої сфер незмінно зростаючими потоками інформації та керувати ними, набуває особливого значення. Тим більше, що сучасні інформаційні технології дозволяють практично миттєво підключатися до будь-яких електронних масивів, одержувати всю необхідну інформацію і використовувати її для аналізу, прогнозування, прийняття управлінських рішень у сфері бізнесу, комерції, маркетингу.
Актуальність теми заключається в тому, що метою будь-якої маркетингової діяльності є одержання прибутку. А для прибутковості підприємства необхідно грамотно обрати інформаційні технології.
Значний внесок у вивчення і розвиток тематики сучасних інформаційних технологій в маркетингу було внесено багатьма вітчизняними та зарубіжними вченими, такими як Багієв Г.Л.[1], Березін І.О.[2], Бордюжев Р.В.[3], Власюк В.Є.[4], Литвиненко М.В.[5], Михайлова М.О.[6], Мізіна О.В.[7], Селівестров В.В.[9] та інші.
Мета даної курсової роботи - розглянути особливості, недоліки та шляхи покращення використання сучасних інформаційних технологій в маркетингу.
Відповідно до мети, в роботі визначено та вирішено такі завдання:
-розглянути теоретичні основи сучасних інформаційних технологій в маркетингу;
-проаналізувати сучасний стан використання сучасних інформаційних технологій в маркетингу;
-проаналізувати проблеми використання сучасних інформаційних технологій та запропонувати шляхи їх вирішення;
-зробити висновки.
Об'єктом дослідження в даній роботі виступають інформаційні технології.
Предметом дослідження в даній курсовій роботі є процес використання сучасних інформаційних технологій в маркетингу.
Робота виконана шляхом поєднання методів класичного економіко-теоретичного напряму, соціальної економіки та неоінституціоналізму. Застосовані були стандартні методи формальної логіки: метод аналізу - у визначенні складників інформаційних технологій; метод синтезу - у визначенні функціональних особливостей і
Інші роботи з даної категорії: