0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МАРКЕТИНГУ (ID:472712)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 44
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГУ 5 1.1. Сутність, особливості, позитивні та негативні сторони інформаційних технологій в маркетингу 5 1.2. Види та можливості інформаційних технологій в маркетингу 11 РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГУ 16 2.1. Сучасний стан використання інформаційних технологій в маркетингу 16 2.2. Міжнародні механізми правового регулювання використання сучасних інформаційних технологій в маркетингу 25 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМАТИКА ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГУ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИРІШЕННЯ 31 3.1. Проблематика використання інформаційних технологій в маркетингу 32 3.2. Пропозиції щодо подолання наявної проблематики і вдосконалення використання сучасних інформаційних технологій в маркетингу 34 ВИСНОВОК 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Процес розробки, реалізації та коригування маркетингової стратегії підприємства передбачає використання значних обсягів інформації, ефективне використання якої можливе тільки в разі створення системи маркетингової інформації. За таких умов підготовка висококваліфікованих маркетологів, здатних працювати в умовах насичення виробничої і невиробничої сфер незмінно зростаючими потоками інформації та керувати ними, набуває особливого значення. Тим більше, що сучасні інформаційні технології дозволяють практично миттєво підключатися до будь-яких електронних масивів, одержувати всю необхідну інформацію і використовувати її для аналізу, прогнозування, прийняття управлінських рішень у сфері бізнесу, комерції, маркетингу. Актуальність теми заключається в тому, що метою будь-якої маркетингової діяльності є одержання прибутку. А для прибутковості підприємства необхідно грамотно обрати інформаційні технології. Значний внесок у вивчення і розвиток тематики сучасних інформаційних технологій в маркетингу було внесено багатьма вітчизняними та зарубіжними вченими, такими як Багієв Г.Л.[1], Березін І.О.[2], Бордюжев Р.В.[3], Власюк В.Є.[4], Литвиненко М.В.[5], Михайлова М.О.[6], Мізіна О.В.[7], Селівестров В.В.[9] та інші. Мета даної курсової роботи - розглянути особливості, недоліки та шляхи покращення використання сучасних інформаційних технологій в маркетингу. Відповідно до мети, в роботі визначено та вирішено такі завдання: -розглянути теоретичні основи сучасних інформаційних технологій в маркетингу; -проаналізувати сучасний стан використання сучасних інформаційних технологій в маркетингу; -проаналізувати проблеми використання сучасних інформаційних технологій та запропонувати шляхи їх вирішення; -зробити висновки. Об'єктом дослідження в даній роботі виступають інформаційні технології. Предметом дослідження в даній курсовій роботі є процес використання сучасних інформаційних технологій в маркетингу. Робота виконана шляхом поєднання методів класичного економіко-теоретичного напряму, соціальної економіки та неоінституціоналізму. Застосовані були стандартні методи формальної логіки: метод аналізу - у визначенні складників інформаційних технологій; метод синтезу - у визначенні функціональних особливостей і