Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми дослідження. Прояв кризових явищ в економіці, складність і висока динаміка бізнес-процесів, зростаючий конкурентний тиск на традиційних ринках вимагають від підприємств безперервного системного зростання, ефективної реалізації існуючого потенціалу, формування адекватних методів оцінки і вибору стратегічних альтернатив, що відповідають сформованим економічним реаліям. Універсальним інструментом, здатним забезпечити необхідний і безперервний у часі процес адаптації організації до вимог навколишнього середовища, є стратегія підприємства.
В даний час велика увага приділяється стратегічному розвитку підприємств, яке дозволяє організації вижити в конкурентній боротьбі в довгостроковій перспективі. Всі підприємства в умовах ринкової та конкурентної боротьби повинні розробляти свою власну довгострокову стратегію, яка буде дозволяти їм бути гідними конкурентами на ринку.
Актуальність теми дослідження полягає в тому, що кожна успішна компанія повинна мати фінансову стратегію розвитку, розуміючи, що це дуже важливо для досягнення нових успіхів у майбутньому. Вибір стратегії в бізнесі один з провідних питань в управлінні. Якщо цілі організації визначають те, до чого прагне організація, що вона хоче отримати в результаті своєї діяльності, то стратегія дає відповідь на питання, яким способом, за допомогою яких дій організація зуміє досягти своїх цілей в умовах мінливого і конкурентного оточення.
Аналіз останніх досліджень і публікацій. Теоретичним і практичним питанням стратегічного управління діяльністю підприємства присвячено роботи відомих зарубіжних та вітчизняних вчених, серед яких: І. Ансофф, О.С. Віханскій, В.Н. Глумаков, Н.І. Глумаков, М.М. Максимцов, Н.І. Малишев, Л.Г. Зайцева, М.І, Портер М., Старостіна А., Кравченко В., Роуз М. Д., Фатхутдінов Р. А., Чорна М. В., Томпсон А. А., Стрікленд А. Д. та ін.
Об'єкт дослідження – ТОВ «Твій хліб».
Предмет дослідження - процес розробки фінансової стратегії підприємства.
Мета дослідження – розглянути особливості розробка фінансової стратегії розвитку на прикладі ТОВ «Твій хліб».
Для виконання поставленої мети необхідно виконати наступні завдання:
−розглянути сутність та зміст стратегії підприємства;
−визначити механізм вибору стратегії;
−розглянути особливості фінансової стратегії;
−дати загальну характеристику ТОВ «Твій хліб» та провести оцінку фінансового стану підприємства;
−зробити стратегічний аналіз діяльності підприємства;
−визначити місію та стратегічні цілі та обґрунтувати вибір загальної та конкурентної стратегій підприємства;
−розробка фінансової стратегії та механізм її реалізації.
У процесі виконання курсової роботи використовувалась сукупність загальних та специфічних наукових методів. Зокрема, системний підхід, методи групування, аналізу, синтезу, статистичного та економічного планування.