0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Обгрунтування впливу інформиаційних технологій на конкурентомпроможність підприємства (ID:500403)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 40
Рік виконання: 2020
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДПРИЄСТВІ 1.1. Сутність та основні складові інформаційних технологій 1.2. Сутність, значення та особливості інформаційного забезпечення 1.3. Вплив інформаційних технологій на діяльність підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВПЛИВУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 2.1. Фінансово-господарська характеристика діяльності підприємства 2.2. Аналіз ефективності сучасних інформаційних технологій 2.3. Оцінка конкурентоспроможність підприємства РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ І ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ 3.1. Перспективні напрямки використання інформаційних технологій для підвищення конкурентоспроможності підприємства 3.2. Основні заходи щодо створення системи використання різних видів інформаційних технологій на підприємстві
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДПРИЄСТВІ 1.1. Сутність та основні складові інформаційних технологій Інформаційні технології (ІТ) − це сукупність методів та засобів, які систематизовані для вирішення управлінських проблем. Вони використовуються для збору, реєстрації, передачі, накопичення, пошуку, обробки та обробки на основі використання сучасного програмного забезпечення, комп’ютерних технологій та комунікацій. Захист інформації. І як надати інформацію тим, хто її потребує. Інформаційні технології тепер можна класифікувати на основі різних причин, зокрема: методу реалізації в інформаційній системі, ступеня охоплення управлінських завдань, типів технічних операцій, типів користувацьких інтерфейсів, варіантів використання комп’ютерних мереж тощо. Управління передбачає обмін інформацією між компонентами системи та між системою та середовищем. В процесі управління ви можете отримувати інформацію про стан системи в будь-який час для досягнення (або невиконання) заданої мети, впливаючи тим самим на систему та забезпечуючи виконання управлінських рішень. Автоматизована інформаційна система − це сукупність інформаційних, економіко-математичних методів та моделей, технологій, програмного забезпечення, технологічних засобів та експертів, призначених для обробки інформації та прийняття управлінських рішень. Зі зростанням технологічної потужності її комп’ютери не тільки почали полегшувати людську працю, але й починали виконувати завдання, які були б неможливі без ІТ-відділу. Оскільки менеджери повинні приймати рішення в умовах високої невизначеності та ризику, нові функції інформаційних систем незабаром почали знаходити застосування в бізнесі. Планування розвитку інформаційних ресурсів має важливе значення для оптимізації управління з метою підвищення його ефективності та зменшення державних витрат на підтримку державної діяльності. Це слід робити за такими основними напрямками: − удосконалення правових та організаційно-економічних механізмів використання інформаційних ресурсів; − підвищення надійності доступу до інформаційних ресурсів та захисту їх від несанкціонованого використання; − удосконалення інформаційних технологій та інформаційно-математичних моделей, які використовуються в системі прийняття рішень. 1.2. Сутність, значення та особливості інформаційного забезпечення Найважливішим фактором підвищення конкурентоспроможності підприємства є вдосконалення інформаційних систем у сфері управління. Різні інформаційні та технологічні інновації слід розглядати як засіб зменшення та зменшення витрат на управління. Покращення інформаційного забезпечення може принести наступні позитивні результати: 1) економія витрат, зменшуючи зарплату, комунальні послуги, витрати на програмне забезпечення, витрати на пошту, контрактні витрати та витрати на перерозподіл TMR; 2) виключити можливі майбутні витрати, уникнути подальшого зростання кількості працівників, зменшити вимоги до обробки даних та зменшити витрати на обслуговування; 3) покращення якості інформації, підвищення продуктивності, покращений сервіс та швидші, впевненіші рішення, кращий контроль, зменшення прострочених платежів та нематеріальні переваги, які може принести повне використання програмного забезпечення. Поняття інформації сьогодні дуже широке і поширене. Саме слово інформація походить від латинської «information» − пояснення, інформування та опис. 1.3. Вплив інформаційних технологій на діяльність підприємства Оскільки ми перебуваємо в періоді бурхливого розвитку інформаційних технологій, неможливо не помітити зміни, що відбулися. Глобальна комп’ютеризація вплинула не тільки на наше загальне життя, але і на наш бізнес. Можливість обробляти інформацію, збирати та обробляти та приймати рішення на основі цього є основою для будь-якої успішної діяльності з міді. Інформаційні технології мають великий вплив на розвиток підприємств. Це впливає на конкурентоспроможність підприємств на ринку. Тому сьогодні, не користуючись Інтернетом, неможливо показати діяльність будь-якого підприємства. Від виявлення та залучення клієнтів до формування продукту, мережа використовується майже у всіх бізнес-процесах на підприємстві, а також забезпечує великий обсяг інформації, необхідної для діяльності підприємства. Використання Інтернету включає інші сфери: − відкритий доступ до використання сучасних комунікаційних систем, таких як електронна пошта, це значно скорочує витрати підприємства; − можливість для створення і просування внутрішньо корпоративних систем в Інтернеті; − для формування якісного продукту підприємства отримують довідкову інформацію будь-яких факторів; − запровадження онлайн-мультимедійних технологій, у вигляді каталогів продукції; − можливість формування нових маркетингових каналів просування послуг, зокрема, створення web-сайтів підприємства, або спільнот у різних соціальних мережах. РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ВПЛИВУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 2.1. Фінансово-господарська характеристика діяльності підприємства Об’єктом дослідження виступає ПРАТ «Харківська бісквітна фабрика, яке знаходиться в м. Харків та основним видом діяльності якого є виробництво борошняних кондитерських продуктів. Будівництво фабрики розпочалось у 1932 році, а введено в експлуатацію в 1935 році. На той момент вона мала 4 лінії з виробництва цегляних печей тунельного типу та ручне обслуговування вугілля. Сьогодні основною структурою компанії є основна продукція, яка включає такі цехи: вафельний, бісквітний та допоміжні системи. Основними видами діяльності є виробництво сухарів, печива, пирогів, довготривалого зберігання тортів та какао, шоколаду та кондитерських виробів, а також оптова та роздрібна торгівля серед них. Частина продукції виробляється відповідно до умов переробки завантажувальної сировини на виробництві ПРАТ «КФ Харків'янка». Станом на кінець 2019 року в прейскурант компанії входило 470 видів цукерок, пропонованих клієнтам. Протягом 2019 року для борошняних виробів було введено 46 нових найменувань та нових видів упаковки, а 25 виробів та їх упаковку знято з виробництва; протягом цього року з урахуванням нової упаковки представлено 113 видів кондитерських виробів; випущено 20 товарів, вироблених за приватними замовленнями з України та зовнішньоторговельних мереж та інших покупців. 2.2. Аналіз ефективності сучасних інформаційних технологій на підприємстві Одним із найпотужніших інструментів конкуренції є впровадження на підприємстві сучасних інформаційних систем, щоб інноваційні інструменти могли використовуватися для надання послуг споживачам. Підвищити ефективність роботи; розробити нове бізнес-середовище; проаналізувати бізнес-процеси підприємств; оптимізувати, формалізувати та описати бізнес-процеси; проектувати документи; автоматизувати бізнес-процеси підприємств; впроваджувати та підтримувати програмні продукти. Зараз технічні можливості реалізації різноманітних рішень у галузі побудови інформаційних систем дуже широкі та повністю доступні. Все більше виробників підтримують роботу своїх систем на різних платформах і гарантують системи, які підключаються до різних пристроїв. Сьогодні ви можете будь-коли підключитися до локальної мережі компанії. Керівники можуть контролювати роботу підлеглих в реальному часі з будь-якого місця. Важливою частиною сучасної інформаційної системи підприємства є ІТ-інфраструктура. Це сукупність єдиних програмних, технологічних, комунікаційних, інформаційних, організаційно-технічних засобів та засобів управління, що забезпечують функціонування підприємства [2]. 2.3. Оцінка конкурентоспроможності підприємства Систематична оцінка фінансового стану підприємства є загальним вираженням конкурентоспроможності підприємства. Оцінка конкурентоспроможності ПРАТ «Харківська бісквітна фабрика» буде здійснюватись за наступними напрямками: − аналіз ліквідності та платоспроможності; − аналіз фінансової стійкості; − аналіз ділової активності; − аналіз рентабельності. Стабільність фінансового стану підприємства значною мірою залежить від ефективності використання власності, чи все нормально після оновлення сучасних технологій основних фондів і чи позбавляється підприємство фізично та морально застарілого обладнання та обладнання. Показники майнового стану ПРАТ «Харківська бісквітна фабрика» за період 2017-2019 рр. представлено в таблиці 2.2. Майновий стан ПРАТ «Харківська бісквітна фабрика» може бути адекватно оцінений, оскільки рівень амортизації впав на 0,08 пункту, що є позитивною тенденцією. У 2019 році частка інвестиційних фондів основних фондів становила 0,21, що було збільшенням на 0,07 порівняно з 2017 роком за рахунок введення в експлуатацію нових виробничих потужностей. Таблиця 2.2 Показники майнового стану ПРАТ «Харківська бісквітна фабрика» за період 2017-2019рр. Показник Станом на Відхилення, +/- 2017 2018 2019 2018-2017 2019-2018 2019-2017 Коефіцієнт зносу основних засобів 0,72 0,67 0,64 -0,05 -0,03 -0,08 Коефіцієнт реальної вартості ОЗ у майні підприємства 0,14 0,18 0,21 0,04 0,03 0,07 Фондовіддача 11,08 9,34 7,26 -1,75 -2,08 -3,82 Найважливішим показником фінансового стану компанії є ліквідність, яка, по суті, є здатністю компанії погашати борги в будь-який час за рахунок активів на балансі компанії. Залежно від платіжного засобу підприємство має можливість погасити свої зобов’язання. Для цього розраховують ряд показників ліквідності (табл.2.3). Таблиця 2.3 Показники ліквідності ПРАТ «Харківська бісквітна фабрика» за період 2017-2019 рр. Показник Станом на Відхилення, +/- 2017 2018 2019 2018-2017 2019-2018 2019-2017 1. Коефіцієнт абсолютної ліквідності 1,31 0,91 2,18 -0,40 1,28 0,87 2. Коефіцієнт швидкої ліквідності 4,33 5,72 7,60 1,39 1,88 3,27 3. Коефіцієнт співвідношення поточної дебіторської та кредиторської заборгованості 4,97 9,05 7,09 4,08 -1,96 2,12 Комплексний аналіз фінансового стану ПРАТ «Харківська бісквітна фабрика» виявив переваги та недоліки компанії. Аналіз показує, що компанію слід розглядати як конкурентоспроможне, як лідера на ринку країни, оскільки майже всі визначені показники зазнали позитивних змін. Підприємство має власний оборотний капітал і зменшує термін погашення дебіторської заборгованості, тому воно вважається платоспроможним і не піддається впливу позикових коштів. РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ І ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ 3.1. Перспективні напрямки використання інформаційних технологій для підвищення конкурентоспроможності підприємства На сучасному підприємстві комп’ютер перетворився на необхідний інструмент повсякденної діяльності. З його допомогою здійснюється збирання, накопичення та обробка інформації. В даний час напрямками розвитку інформаційних технологій в туризмі виступають: − локальна автоматизація підприємства; − впровадження програм автоматизації формування, просування і реалізації продукції; − використання систем управління базами даних; − використання локальних комп'ютерних мереж; − впровадження систем управління; − впровадження мультимедійних маркетингових систем; − використання мережі Інтернет. У наш час можна з упевненістю сказати, що перспективними напрямами інформаційних технологій є електронна комерція, віртуальні магазини та консультанти. ПРАТ «Харківська бісквітна фабрика» також використовує багато інформаційних технологій. З розвитком Інтернету та електронних методів оплати електронна комерція останнім часом стала відносно можливою. 3.2. Основні заходи щодо створення системи використання різних видів інформаційних технологій на підприємстві У той же час серед розвинених країн світу доповнює те, що зміни в інформаційних технологіях безпосередньо впливають на конкурентоспроможність підприємств. У зв'язку з цим процес впровадження інформаційних технологій у діяльність суб'єктів господарювання стикається з багатьма проблемами. Основними з них є: − слабкі комунікації; − недостатній рівень підготовки менеджерів з інформаційних технологій та низька інформаційна грамотність. Навчання або наймання професіоналів потребує додаткових фінансових коштів; − далеко не всі підприємства можуть собі дозволити утримувати в штаті фахівців з інформаційних технологій; − більшість підприємств надають неповну інформацію клієнтам на своїх сайтах щодо виготовлення продукції (інколи відсутня інформація про процес виготовлення), також інформація про вартість послуг може бути застарілою і неточною; − відсутність державної електронної системи забезпечення суб’єктів господарської діяльності оперативною інформацією про попит, пропозицію, ціни, тарифи та ін. Впровадження сучасних інформаційних технологій у діяльність компанії вимагає значних інвестицій. Оцінка доцільності використання технології є дуже складним завданням, оскільки метою нової технології є зменшення витрат на робочу силу, поліпшення якості обслуговування та розширення сфери застосування. Оскільки деякі з цих переваг не можуть безпосередньо зменшити витрати, важко обґрунтувати їх вибір.